Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

środa, 14 grudnia 2011

Wyniki wyzwania #17 Szyjemy

Witamy Was bardzo serdecznie!

Na początku bardzo przepraszam za opóźnienie w wynikach, ale już są. Dziękujemy przede wszystkim za wszystkie zgłoszone prace. Jesteście niesamowite i zasypałyście nas mnóstwem pięknych prac.

Postanowiłyśmy wyróżnić:

#3 marciulaTOja




#17 Wanda




#6 Biatka



Serdecznie gratulujemy i prosimy poczęstować się naszym banerkiem TOP3:



*   *   *



A bon na zakupy poleci do...





Serdecznie gratuluję. Proszę skontaktuj sie z nami w celu odebrania nagrody pisząc na email: 
agnieszka@digi-scrap.pl

7 komentarzy:

Wanda pisze...

dziękuję za wyróżnienie jest to już drugie:):):)gratuluję pozostałym dziewczynom:)pozdrawiam

marciulaTOja pisze...

Ojej bardzo dziękuję :) Jest mi niezmiernie miło, że moja kartka została wyróżniona :)

madziarka pisze...

o lol, ależ jestem szczęściara :P dziękować :))

Caro-ART pisze...

Gratuluje dziewczyny świetne prace :)

Agnieszka pisze...

piękne prace, gratuluję!!

Anonimowy pisze...

Marciulka to ja Weronika gratuluje wyróżnienia naprawdę piękne prace.Nie oglądałam jeszcze wszystkich,ale coś przeczuwam,że będą
Prze śli czne!

Anonimowy pisze...

Marciulka to ja Weronika gratuluje wyróżnienia naprawdę piękne prace.Nie oglądałam jeszcze wszystkich,ale coś przeczuwam,że będą
Prze śli czne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...