Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

środa, 22 lutego 2012

Margaretki - przywitajmy wiosnę

Wszyscy czekamy na wiosnę więc pora ją przywołać :)

Oddaję więc głos Klaudii, która przygotowała świetny kurs. Zapraszam :)

Dziś przedstawię szybki kurs na margaretki.
Potrzebne nam będą:
- dziurkacz "stokrotka" 2.5 cm
- karton
- klej
- tusz
- dłutka kulkowe
- włóczka z pomponikami


Wycinamy dziurkaczem z kartonu kwiatki. Na jedną margaretkę potrzebujemy 3 wycięte kwiatki.


Tuszujemy brzegi płatków.


12 komentarzy:

Amlai pisze...

Jakie ślicznotki ;) Kursik świetny ;) Dziękuję ;)

Lilka pisze...

świetny kurs! na pewno takiego kwiatka spróbuję zrobić! dzięki wielkie!!!

Panna Pandka pisze...

Kurs bardzo przydatny a kartka - cukierek! :)

Ania S pisze...

Super! Na pewno skorzystam!

Wanda pisze...

super kursik:)skorzystam

hania739 pisze...

Super! Tylko gdzie można kupić takie pomponiki, bo do tej pory nie widziałam takowych :(

Klaudia/Kszp pisze...

te pomponiki to włóczka pomponikowa (spotkałam się też z nazwą bąbelkowa); ja kupiłam na stoisku pasmanteryjnym, poszukałam chwilkę i znalazłam ją też na Allegro i w kilku pasmanteriach internetowych

Unknown pisze...

Super kursik!!! Muszę poszukać tych pomponików :)

wdomuujagi pisze...

świetny kwiatek, dzięki

Atrixana pisze...

Śliczne kwiatuszki! A kursik super i bardzo praktyczny. Zaraz spróbowałam swoich sił.
O włóczce pomponikowej nie wiedziałam. No proszę, ciągle czegoś nowego się dowiaduję.

hania739 pisze...

Klaudia- dziękuję za odpowiedź :))

asiadp pisze...

świetny kurs, a kartka jest po prostu piękna:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...