Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 27 lipca 2012

Znalazłem...

Witajcie wakacyjnie:)
Dziś tak jak obiecałam ruszamy z kolejnym wyzwaniem a jako, że dużo czasu spędzamy na spacerach, wyjazdach i wypadach za miasto wyzwanie obecne to:

"Znalazłem"


Należy zrobić pracę ze znaleziskiem wakacyjnym czyli np. patyczkiem, guzikiem, muszelką, szkiełkiem i wszystkim innym co uda się Wam znaleźć. Jak widzicie temat jest bardzo szeroki i łatwy w interpretacji :)

 Rudlis zrobiła piękną kartkę z przesłaniem:
"Ze znaleziskiem wakacyjnym ;) tzn. znalezisko to jak skarb, a u mnie skarbem jest przyjaciel, którego można poznać / znaleźć w wakacje.
Ja tak właśnie poznałam dawno temu podczas wakacyjnej pracy jako wychowawca na koloniach moją długoletnią przyjaciółkę ;)
"
Wykorzystała stempel "Przyjaciel jest.."

 

Aśko zrobiła bogatą ramkę:
"Moja inspiracja na to wyzwanie to wakacyjne skarby ukryte w RAMCE autorstwa DragonLady. 
Dwie ramki (jedna z wyciętym środkiem) skleiłam kosteczkami 3D, postarzyłam brzegi, tło ozdobiłam dekoracyjnymi taśmami, a dodatki to już całkowita dowolność :)
"



Klaudia pokazała, że znaleziska nie tylko można wykorzystać w kartce wakacyjnej ale i w klasycznej i romantycznej kompozycji.
Wykorzystała tu swój stempel  "Labels20" a motylki pokolorowała copicami. 



Rysa zrobiła kartkę ze stemplem AsiQ  "Miś na emeryturze" i ze znaleziskiem wakacyjnym - dwa guziki, a wlaściwie to jeden i pól:) oraz 2 drewienka pod misiem. 
 



Na koniec przypominamy jeszcze o kilku zasadach:
1. Nie musicie używać naszych stempelków. Pamiętajcie jednak, by przy pracy podać źródło grafiki .
2. Aby zgłosić pracę użyjcie Inlinkza. Pamiętajcie aby link był do posta z Waszą pracą a nie całego bloga.
3. W poście podajcie linka wstecznego do naszego bloga (w przypadku jego braku prace nie będą brały udziału w losowaniu).
4. Prace muszą być NOWE, nie publikowane przed dniem wyzwania.
5. Możecie zgłaszać 3 prace. 

No i...
bon oczywiście do zgarnięcia :)



Uwaga małe przypomnienie !
Wyzwania będę nadal w okresie wakacyjnym publikowane co dwa tygodnie ale trwać będę TRZY co spowoduje nakładanie się na siebie wyzwań :)
Nadal też będzie możliwość głosowania po ich zakończeniu.
A po wakacjach nowe zabawy, cykle i dużo dobrej zabawy.

Dziękuję w imieniu DT za wspólna zabawę z naszymi wyzwaniami i cały czas zapraszam do śledzenia bloga :)
Miłego weekendu.

1 komentarz:

Unknown pisze...

nie zrobiłam kartki,tylko ramkę;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...