Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

sobota, 1 marca 2014

Gościnnie - Aga

Witajcie sobotnio.

Dzisiaj kolejne odwiedziny z cyklu Gościnnie. Tym razem zaprosiliśmy do nas Agę, której prace nas oczarowały w wyzwaniu styczniowym.


Opowiedz nam o sobie Kim jesteś.

Mam na imię Agnieszka a w świecie blogowym Aga. Mieszkam na Roztoczu. Uwielbiam góry i rękodzieło:)
Z wykształcenia jestem specjalistą do spraw administracji a z zawodu – animatorem kultury. Marzeniami związana stale z zawodem florysty:) Prywatnie mama Zuzi i Kubusia, jeszcze na urlopie macierzyńskim i żona Pawła. Rękodzieło towarzyszy mi już od kilku ładnych lat. Zajmuję się głównie kwiatami i kompozycjami z krepy – moją specjalnością są róże. Głównie ze względu na powstające bukiety zdecydowałam się na założenie bloga – bo jak komuś wytłumaczyć jak wygląda bukiet z krepy....:) próbuję też swoich sił w innych dziedzinach - decu, szydełkowanie.

Jak to się stało, że wciągnął Ciebie scrapbooking?

Scrapbooking jako technikę znam od dawna, wiele o nim słyszałam ale jakoś nigdy nie było okazji do spróbowania
Na wakacjach trafiłam na blogi scraperek i …..się zakochałam w cudownych rzeczach jakie można stowrzyć za pomocą papieru.... Pomyślałam, że to świetne uzupełnienie do moich bukietów i tak od listopada uczę się „kartkowania” . Podglądam koleżanki i kolegów, podziwiam style i szukam najlepszego rozwiązania dla siebie:) Ze względu na małą ilość czasu nie mogę do końca rozwinąć skrzydeł, ale mam nadzieję, że wszysko przede mną.....

Jak myślisz, jakie narzędzia Ci najbardziej potrzebne, bez czego kompletnie byś sobie nie poradziła?

Jak już wspomniałam to dla mnie nowa dziedzina rękodzieła i swój warsztat dopiero tworzę, poszukuję siebie w tym wspaniałym świecie....jest jeszcze bardzo skromny więc trudno mi powiedzieć co byłoby naj......obecnie nie poradziłabym sobie bez....kleju na gorąco, jestem tak do niego tak przyzwyczajona że do kartek też go używam....inne kleje są tylko pomocnikami:) Dziurkacze i wykrojniki, oraz wstążki, koronki, sznurki i koraliki to moi przyjaciele, które często goszczą na moich kartkach.

Bardzo dziękuję za możliwość goszczenia w digi scrap i pozdrawiam


Aga przygotowała dla nas piękną inspirację ze stempelkiem: Puchilinki "Sto Lat"








Więcej pięknych prac autorstwa Agi możecie zobaczyć na jej blogu: TUTAJ

Dziękujemy Adze za piękną inspirację :)

2 komentarze:

jot.be.gie pisze...

Aga świetna praca! Heh klej na gorąco... coś o tym wiem! Życzę jak najwięcej czasu na rozwijanie twórczych pasji... pozdrawiam!

Sylwia_85 pisze...

Piękna kartka, stylowa i delikatna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...