Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

sobota, 11 lipca 2015

Motyle

Witajcie

Chciałabym Was dzisiaj zainspirować karteczkami z motylami. To jeden z ulubionych motywów wszystkich scraperek, nieprawda? Ja motyle kocham w każdej postaci - poza tymi prawdziwymi, dodającymi uroku każdemu wiosenno - letniemu spacerowi, kocham takie papierowe, wycięte wykrojnikami, dziurkaczami, albo w postaci grafiki...

Tak mi się dobrze cięło papiery, że przygotowałam dla Was dwie karteczki:

Pierwsza z użyciem stempelka Klaudii Kszp "Pismo":





Do drugiej kartki użyłam stempelka "Życzę Ci", także autorstwa Klaudii Kszp:





Stempelki możecie kupić w sklepiku Digi-scrap.pl














Przesyłam wakacyjne pozdrowienia pełne słońca!


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...