Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 15 kwietnia 2011

Wyzwanie #1 Użyj stempla

Witajcie Kochani!

Jeszcze dzisiaj do północy możecie zapisywać się na candy, a jutro wielkie losowanie  :)

Dzisiaj też chciałabym zaprosić Was na nasze pierwsze wyzwanie, na które zgłaszacie dowolne prace, ale musicie użyć przynajmniej jednego stempla.

 Może być to stempel tradycyjny, czyli taki, do którego musicie użyć tuszu, ale może to też być digi stempel. Nie musicie używać stempelków z naszego sklepu Digi-Scrap.pl.

Nagrodą dla jednej wylosowanej osoby jest bon na 15zł do sklepu Digi-Scrap.pl


W sklepie już jest dostępnych 200 wzorów digi stempli i kilka zestawów papierów w wersji digi. 


A oto co przygotowały nasze zdolne dziewczyny przy użyciu stempelków Digi-Scrap.pl.

















Proszę odwiedźcie blogi naszych zdolnych projektantek, aby zobaczyć szczegóły prac  i zostawcie im trochę miłych słów.

Teraz Wasza kolej. Aby zgłosić pracę kilka zasad:

1. Nie musicie używać naszych stempelków.
2. Prace zgłaszacie do czwartku 28 kwietnia do godz. 24.
3. Aby zgłosić pracę używacie Inlinkza. Jak wkleić pracę- Instrukcja Tutaj. Pamiętajcie aby link był do posta z Waszą pracą, nie do całego bloga.
4. W poście podajcie linka wstecznego do naszego bloga. (w przypadku braku linka prace nie będą brały udziału w losowaniu).
5. Prace muszą być nowe, nie publikowanie przed dniem wyzwania.








10 komentarzy:

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Trafiłam tu "przypadkiem i przypadkiem" mam takową pracę, która się nadaje :)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

I jeszcze chciałam dodać że świetny pomysł na sklep.....super dziewczyny.

jolagg pisze...

Dziewczyny! Niesamowicie piękne prace. Nawet nie wiecie jakie to miłe uczucie widzieć stempelki w akcji!

tylko_ja pisze...

zwłaszcza swoje:)

tulipanka pisze...

To sama przyjemność pracować z takimi stempelkami dziewczyny :)

pro-self pisze...

ja mogę tylko dodać, ze Wasze stemple są cudne a ich największy atut moim zdaniem, to fakt, że zajmują tak niewiele miejsca i są mega uniwersalne :)

mbabka pisze...

Z wielką przyjemnością i radością użyłam stempelka. Dziękuję jolagg! Oczywiście zapisuję się na candy :)

Rybiooka pisze...

Poprawiłam się :) Link już jest :)
Przepraszam za gapiostwo :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękne prace projektantek :) Pozdrawiam.

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

Wasze stempelki są rewelacyjne, jeden idealnie mi przypasował :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...