Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Troszkę świeżości + TOP

Witajcie w nowym tygodniu :) Mam nadzieję, że dobrze się z Nami bawicie.
Najpierw TOP.
Troszkę Nam smutno, że tak mało osób wzięło udział w ostatnim wyzwaniu minionego roku :( Dziękujemy Tym z Was, które podjęły to wyzwanie, niestety część prac i nie spełniała wytycznych i nie mogła zostać uznana. 
Mam zaszczyt ogłosić, że TOP zostaje praca Biatki.
Gratuluję i proszę banerek do pobrania dla Ciebie z boku.

Teraz małe przypomnienie Naszych zabaw:

Wyzwanie " Dla Babci i Dziadka " na prace czekamy do czwartku wieczorem.
Wygrać możecie TOP i rabat na stempelki.


Kurs z niespodzianką zabawa trwa do 05.02.12
Do wygrania przydasie :) 


Freebies z zabawą 17.01-30.01.12
Pamiętajcie, że każda praca ze stemplem bierze udział w losowaniu rabatu na stemple.


Mam nadzieję, że nadal będziecie się bawić razem z Nami.
Cały czas przygotowujemy dla Was nowe zabawy i inspiracje.
Pozdrawiam i zapraszam do zabawy.
Miłego tygodnia.

4 komentarze:

Unknown pisze...

gratulacje dla Biatki (:

Asia3city pisze...

Biatko gratuluję i dziękuje innym za udział w wyzwaniu.

Alicja w krainie papieru pisze...

Gratulacje !!!

biatka pisze...

Ślicznie dziękuję za wyróżnienie. To dla mnie zaszczyt, szczególnie, że wiele prac jest cudnych. Dzięki Waszym wyzwaniom moja twórczość jest bardziej kreatywna. Bardzo Wam za nie dziękuje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...