Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

wtorek, 17 kwietnia 2012

Kursik na kwiatka nagietek

Witajcie i zgodnie z obietnicą dziś kurs na kwiatka.
Kursik powstał w oparciu o kurs Klaudii i za Jej pozwoleniem został przeredagowany na dziurkacze stokrotki:)
Dziękuje Kofana :*

Zatem:
Dziurkacze stokrotka 5 cm, i 2,5 cm, dłutko kulkowe, klej magik, wodę w atomizerze, papier o gramaturze min 200


 Wycinamy 6 dużych i 2 małe kwiatki:

 
 Wodą spryskujemy kwiatki:




Następnie składamy:




 Po chwili delikatnie rozkładamy mokre kwiatki do wyschnięcia:




 Po wyschnięciu 4 z dużych kwiatków przecinamy na pół i skręcamy:





Pozostałe dwa duże kwiatki składamy:




 A następnie na środek wklejamy pozwijane płatki:




 Na końcu przyklejamy małe kwiatki:




 Dla wykończenia wklejamy np. farbowany mech:




Przykładowa praca z kwiatkiem:


Mam nadzieję, że kursik się spodoba i że podzielcie się z nami Swoimi pracami z kwiatami powstałymi z niego:)


Pozdrawiam i w imieniu całego DT życzę miłego tygodnia.

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Fajny kursik, kwiatki piękne. Choć nie mam dziurkacza 5cm, to i tak spróbuję :)

Atrixana pisze...

Kursik mi się podoba, jestem pewna, że skorzystam :) Też nie mam dziurkacza 5 cm i też spróbuję bez niego :)

Klaudia/Kszp pisze...

Super kwiatuszki wyszły :)

Unknown pisze...

A ja już chwalę się moimi kwiatkami, zapraszam :)

http://puchilinka.blogspot.com/2012/04/kwiatki-wedug-kursiku.html

odskocznia jutki pisze...

kapitalne

Sylwia-eR pisze...

Ale fajny pomysł!

Edi pisze...

Super ! Dzięki wielkie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...