Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 18 maja 2012

Baju, baju cd.

Witajcie :)
Jak ten czas leci już kolejny piątek czas zatem na kolejne wyzwanie na naszym blogu.
Tym razem robimy opakowanie na płytę cd dla naszych dzieci.

"Opakuj bajkę"

, żeby tak łatwo nie było na opakowaniu muszą być wizerunki elementów dziecięcych takich jak: zabawki, akcesoria dziecięce,

Izuś
"Zrobiłam wróżkowy folder, ze stemplem Oliko "Wróżka", na równie wróżkową bajkę:)
W środku jest miejsce na płytę, a całość przewiązana jest wstążką.
Po latach bajka będzie pięknym wspomnieniem, w równie pięknym opakowaniu:)"



Klaudia
Zrobiła folder z ręcznie szytym filcowym stemplem Mollik - Balon z sercem


Aśko
"moja płyta z bajkami zamieszkała w kopercie, którą ozdobiłam uroczym stemplem KSZP 'domek'. dach podkleiłam kosteczkami 3D, całość podrasowałam liquid pearls, crackle i glossy accents ;) "




Caro 78-Pysia 
Zrobiłam folder na wiele płyt z cudnym stemplem Rysy "Buteleczka fiołki" i "Bratek" DragonLady



Jutka  
zrobiła misiową oprawę na płytę na cd ze stempelkiem Sasilla "Zakochane misie"




Mam nadzieję, że kolorowe i bardzo wesołe prace Projektantek zainspirowały Was do stworzenia pięknych prac dla waszych pociech :) Koniecznie podzielcie się z Nami Swoimi pracami podlinkowując je pod tym postem.
Pamiętajcie o trwających nadal zabawach (info z boku) oraz o nowych niebawem.
Zaglądajcie zatem ;)


Przypominamy jeszcze o kilku zasadach:
1. Nie musicie używać naszych stempelków. Pamiętajcie jednak, by przy pracy podać źródło grafiki .
2. Aby zgłosić pracę użyjcie Inlinkza. Pamiętajcie aby link był do posta z Waszą pracą a nie całego bloga.
3. W poście podajcie linka wstecznego do naszego bloga (w przypadku jego braku prace nie będą brały udziału w losowaniu).
4. Prace muszą być NOWE, nie publikowane przed dniem wyzwania.
5. Możecie zgłaszać 3 prace.


No i...

bon oczywiście do zgarnięcia :)




W imieniu DT życzę słonecznego i bardzo twórczego weekendu :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...