Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

czwartek, 25 października 2012

Witamy nową twarz w DT

Witajcie :)
Jak wiecie opuściła nas Aśko ale... do naszego grona dołączyła Anula, którą zapewne znacie, jako naszą projektantkę stempli ale oddaje Jej głos:


Mam na imię Agnieszka Anna. Z racji tej iż częściej używam drugiego imienia (tak się w rodzinie przyjęło :) ) mój nick nie powinien nikogo zdziwić.
Na co dzień jestem nauczycielem matematyki w szkole podstawowej, a po godzinach zatraconym w swoim hobby maniakiem :)
Rękodziełem zajmuję się od kilku lat, od dwóch lat prowadzę bloga, na którym pokazuję niektóre swoje prace.
Moje zainteresowania nie stoją w miejscu. Ciągle uczę się czegoś nowego, ciągle poznaję, ciągle odkrywam i ciągle mi mało ...
Bawię się filcem (czesanką jak i prasowanym), szyciem na maszynie, biżuterią, szydełkuję, wyszywam krzyżykami,
jestem w trakcie nauk decoupage, lecz ostatnio najwięcej czasu pochłania mi twórczość papierowa.
Kartki okolicznościowe, zaproszenia, pudełka tworzę niemal codziennie. Ze sklepem digi.scrap.pl jestem szczególnie związana,
gdyż od początku jego istnienia projektuję w nim digi stempelki. Bardzo często można je spotkać również i w moich pracach.
Na koniec mam dla Was niespodziankę na halloween.




Częstujcie się i koniecznie pochwalcie efektami swojej pracy.
Pozdrawiam serdecznie, Anula
 
Witaj wśród nas i mam nadzieję, że wspólnie będziemy inspirować na naszym blogu do tworzenia i korzystania z digi stempli.
Was zapraszam jeszcze dziś na trwającą zabawę a jutro nowe i ciekawe wyzwanie.
Miłego dnia i w imieniu DT zapraszam w dniu jutrzejszym.

5 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Moje gratulacje

Unknown pisze...

powodzenia:)

Agnieszka pisze...

Dziękuję dziewczynki. Jest mi niezmiernie miło, że mogę współpracować ze świetnym składem, i że Was kochane koleżanki będę mogła zachęcić do korzystania z digi stempli.

Magda Wisiorek pisze...

Cieszę się, że będzie Cię jeszcze więcej w tym scrapowym świecie, Anula :)

Aga pisze...

jeszcze raz gratuluje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...