Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

środa, 9 stycznia 2013

Inspirujemy

Witajcie :)
Nasze wyzwanie z mapka nadal trwa postanowiłyśmy więc pokazać Wam, że mapkę i stemple można wykorzystać tez w projektach digi. 
Zrobiłam dla Was kartkę, którą wraz z życzeniami można wysłać do babci drogą elektroniczną.

Mapka prezentuje się tak:


Moja kartka zaś:


Wykorzystałam stemple Klaudii i Rysy do zakupu w naszysm sklepie:)

Prace do mapki możecie zgłaszać :


Dziękujemy za wspólną zabawę i zapraszamy do dalszej.

Pamiętajcie o freebiesie od Anuli 


W imieniu DT życzę miłego tworzenia.

1 komentarz:

Jagódka pisze...

piekna ja swoją digi zgłosiłam juz na konkurs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...