Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 1 marca 2013

Wyzwanie z mapką LO

Witajcie kochani, dzisiaj proponujemy Wam zabawę z mapką LO

Pamiętajcie!! Bawimy się do 21 marca 2013r.!!


Zobaczcie jakie fantastyczne prace wykonały na to wyzwanie dziewczyny z DT

Jutka
 "zrobiłam LO w formie ramki komunijnej"

 Jutka w pracy wykorzystała stempelek 



 Izuś
"wykonałam mini LO w formie kartki-magnesu:), którego można przylepić np. na lodówkę"

 

 Izuś w pracy wykorzystała stempelek 



Anula czyli ja :)
"wykonałam scrapa na którym pokazuję swoją słabość do muffinek  :)"


W pracy wykorzystałam stempelek


  
Asia3City
"Mapkę wykorzystałam na kwadratowa bazę kartki, gdyż nie jestem zwolenniczką LO. Kartka w utęsknionych kolorach wiosny, rzec można nawet monochromatyczna. Na kartce użyłam własnego stempla "Alleluja" dopasowanego do wykrojnika Spellbinders - Nested Eggs"

Asia w pracy wykorzystała stempelek, który już wkrótce pojawi się na półkach sklepowych.

Mam nadzieję, że prace Projektantek zainspirowały Was do zabawy z mapką razem z nami.

Przypominamy o kilku zasadach:

1. Nie musicie używać naszych stempelków. Pamiętajcie jednak, aby przy pracy podać źródło grafiki.

2. Aby zgłosić pracę użyjcie Inlinkza. Pamiętajcie aby link był do posta z Waszą pracą, a nie do całego bloga.

3. W poście podajcie linka wstecznego do naszego bloga (w przypadku jego braku prace nie będą brały udziału w losowaniu).

4. Prace muszą być nowe, nie publikowane przed dniem wyzwania.

5. Możecie zgłaszać maksymalnie 3 prace!

No i oczywiście bon do zgarnięcia:


Zapraszam zatem do zabawy a w razie wątpliwości pytajcie w komentarzach.
Pozdrawiam i w imieniu DT życzę miłego weekendu.




Wasze prace z mapką LO:








2 komentarze:

Unknown pisze...

Proszę zaglądajcie także na mojego bloga: http://scrappowo.blogspot.com/ Dziękuję ;-)

iluszka pisze...

W poście podane jest, że termin wyzwania upływa 14 marca, dziś mamy 20-sty, a lista nadal otwarta - chyba wkradł się jakiś błąd...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...