Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 20 maja 2013

Gościnna Projektantka

Witajcie po weekendzie :)
Zapraszam na spotkanie z GościnnąPprojektantką, którą w tym miesiącu jest Alicja z bloga alicjawkrainiepapieru.blogspot.com

Oddaję zatem głos gościowi:

"Witam serdecznie :)
Wielki to dla mnie zaszczyt gościć na blogu sklepu  digi-scrap.pl , jako gościnna projektantka .
Nie ukrywam , że mam tremę .
Moja przygoda ze scrappbookingiem trwa już ponad dwa lata .  W sieci natknęłam się na ręcznie robione kartki . Postanowiłam zrobić kilka , polubiłam to zajęcie i tak zostałam wierną przyjaciółką scrapbookingu 
Mogę szczerze powiedzieć, że kocham to robić .
Nie mam szczególnych ulubionych technik , ale uwielbiam styl wintage . Próbuję wszystkiego .
Prowadzę bloga i obserwuję prace wybitnie uzdolnionych scraperek i innych uzdolnionych dziewczyn . Szczególnie podobają mi się prace Klaudii/Kszp .
Lubię tez korzystać z kursów " Krok po kroku " . 
Z przyjemnością robię kartki schodkowe , sztalugowe i boxy . 
Scrapbooking daje mi wiele radości i satysfakcji.Jest to mój mały własny swiat .
A oto moje prace z użyciem  digi - stempla autorstwa Caro"



Alicji dziękujemy za odwiedziny a Was zapraszamy do zabawy z candy:


oraz w wyzwaniu:
 Dzień Matki/ Dzień Dziecka
a swoje piękne prace możecie zgłaszać TUTAJ.

Pozdrawiam i miłego dnia.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...