Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

sobota, 22 marca 2014

Gościmy Kasię

Witajcie serdecznie.

Za oknami piękna wiosenna pogoda, też ją czujecie? A na naszym blogu zagościła dzisiaj:


której niepowtarzalna kartka z zapałkami została wybrana przez nasz zespół DT.


Poczytajmy więc co nam Kasia opowiedziała w krótkim wywiadzie.

1.      Opowiedz nam o sobie Kim jesteś.

 Witam wszystkich!!!! Jest mi niezmiernie miło, że mogę się przedstawić na blogu
DIGI-SCRAP!
Bardzo dziękuję całej załodze za tę możliwość:)))

Mam na imię Katarzyna, natomiast w sieci można mnie spotkać pod  pseudonimem  Misiówa i Spółka.  Pochodzę z pięknego miasta położonego nad Wisłą-Krakowa, natomiast obecnie mieszkam w Myślenicach.

Ponad rok temu zdecydowałam się na założenie bloga  (tych, którzy jeszcze tam nie byli serdecznie zapraszam na http://kleksowyblogspot.com). Początkowo blog był prowadzony przeze mnie bez określonego tematu przewodniego.
Miała to być po prostu odskocznia od różnych spraw życia codziennego. Jednak stało się inaczej-poznałam wielu ciekawych i serdecznych ludzi, którzy często goszczą w moim „kleksowym”  świecie, sprawiając mi tym wiele radości, oraz uskrzydlając mnie.
W wolnych chwilach zajmuję się kwiatami, szczególnie storczykami, roślinami cytrusowymi i innymi, które ozdabiają moje parapety, szafeczki i balkon :)).

2.      Jak to się stało, że wciągnął Ciebie scrapbooking?

Papierem zainteresowałam się zupełnie niespodziewanie. Owszem, był obecny od najmłodszych lat- a to w szkole, a to na plastyce, na zajęciach technicznych. Jednak dopiero w momencie założenia  bloga zaczęłam poznawać  inne osoby, które zajmowały się scrapbookingiem. Wtedy dosłownie wpadłam jak przysłowiowa „śliwka w kompot”! Zaczęłam próbować swoich sił w zabawach z papierem.  Pojawiła się pierwsza wielkanocna kartka-ona dała początek lawinie pomysłów, które do dziś zamieniam w papierowe twory!
Obecnie  scrapbookingowi poświęcam każdą wolną chwilę.  Moją ulubioną formą są kartki,  ostatnio  w stylu vintage, retro. Swoich sił próbowałam tworząc także pudełka, notesy czy zaproszenia.  

Uczę się cały czas podpatrując najlepszych, czyli Was :))
Dla mnie największą dumą jest  moja filiżanka (link tu) oraz  kartka zapałkowa (link: tu).  
Jestem samoukiem, metodą prób i błędów poszerzam swoją wiedzę i wciąż doskonalę umiejętności :).  Tworząc swoje dzieła  staram się przekazać im cząstkę siebie… Czy mi się to udaje ? - sami oceńcie.

Zapraszam Was drodzy czytelnicy w moje skromne blogowe progi :)))
Scrapbooking to mój mały własny świat.:))

3.      Jak myślisz, jakie narzędzia są Ci najbardziej potrzebne, bez czego kompletnie byś sobie nie poradziła?

Kiedyś powiedziałabym, że niezbędne są nożyczki - czy te ozdobne czy te zwyczajne. Jednak obecnie uważam, że mata do cięcia oraz dobry nożyk to moi przyjaciele, bez których nie zrobiłabym żadnej kartki! Rolę drugoplanową odgrywają  przede wszystkim klej oraz…głowa pełna pomysłów!:))


Dzisiaj chciałabym wszystkich zaprosić do obejrzenia mojej pracy. Jest to kartka w formie pudełeczka, która zauroczyła mnie  do tego stopnia, że niemal od razu się w niej zakochałam! Już od dawna wiedziałam, że zrobię pracę z użyciem w/w formy na wyjątkową okazję. Okazja właśnie się nadarzyła !!:))
A że święta „za pasem” to dzisiaj będzie wyjątkowo….wiosennie :)))







Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie! 



Kasiu my dziękujemy za piękną inspirację i za wszystko czym chciałaś się z nami podzielić :)
Więcej pięknych prac Kasi obejrzycie oczywiście na jej blogu, na który serdecznie zapraszamy.




6 komentarzy:

iluszka pisze...

Kasiu gratuluję, cudowna praca :)

iluszka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
mapowska pisze...

Fajnie było Cię bliżej poznać :)
Śliczna pudełkowa karteczka :)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

I ja serdecznie gratuluję, a pudełko śliczne :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Bardzo dziękuję za miłe przyjęcie i cieszę się,że praca się podoba.Pozdrawiam serdecznie :))))i zapraszam na mojego bloga :)))

gosia cash pisze...

Wiosenne pudełko jest przesliczne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...