Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

czwartek, 3 kwietnia 2014

Zielono Mi

ZIELONO MI ... 



Hejki kochani ... Bea się kłania i zaprasza na wielkanocną inspirację :)))

W oczekiwaniu na Wielkanoc powstają u mnie
kolejne wiosenno-wielkanocne karteluchy.

Tym razem w roli głównej JAJO zielenią otulone :)



Jajo jest uroczym digi-stempelkiem autorstwa Asi 
- stempelek ,,Alleluja,, ... jestem nim zachwycona !!!
ooooooooo, a TUTAJ można go kupić.





ZIELONO MI ... zielono, wiosennie i wielkanocnie !










Kochani ... przypominam o trwającym jeszcze tylko do 6 kwietnia
naszym URODZINOWYM wyzwaniu.
Po szczegóły zapraszam TUTAJ !


Wiosennie Was pozdrawiam ... cieplutko i słonecznie :)
Bea 
(DT Digi-Scrap.pl)



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...