Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

niedziela, 29 czerwca 2014

Inspiracja z dodatkiem czekoladowej słodyczy

Witam Was w ten przedostatni dzień kończącego się czerwca :)
Dziś prezentuję Wam to, co sprawia mi wiele radości...
Czyli kartki z dodatkiem czekoladowej słodyczy...


Karteczkę wykonałam z użyciem mojego ulubionego stempelka,
którego autorką jest Asia i który kupicie "tu".



Pozdrawiam Was cieplutko i jednocześnie zapraszam

2 komentarze:

Ewa S. pisze...

Ależ cudowna praca!!! Niesamowicie przyciąga wzrok - bardzo mi się podoba kompozycja, no i ten zestaw kolorów - mniam!!!

Unknown pisze...

Dziękuję Ewuś. Ciesze się bardzo, że Ci się podoba moja karteczka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...