Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

czwartek, 5 czerwca 2014

Wyszłam za Mąż ... zaraz wracam :)

Hejki Kochani !

Ciekawy tytuł posta, prawda ... ?
Kiedyś, gdzieś mi to w uszko wpadło i wypaść nie chce :)
Obiecałam sobie, że przy okazji publikacji jakieś mojej pracy, 
którą poczynię w tematyce ślubnej to wykorzystam
... i też tak czynię :)))

Dziś życzenia dla Nowożeńców !
Kartelucha w B&W + szarości ... takie było życzenie,
w takich kolorach ślub i wesele !
Powiem Wam szczerze, że kiedyś miałam obiekcje 
do dekoracji ślubnych w tych kolorkach, 
(w sumie biel i czerń to nie kolory)
ale kiedy gustownie się wszystko zgra i dodatki są eleganckie
... ach, bajecznie się to wszystko prezentuje !
Ale wracajmy do tematu ...

Oto moja praca:
ślubny telegram - życzenia dla Młodej Pary !




W pracy wykorzystałam dwa digi-stempelki z naszego sklepiku.

Digi-stempelek Młoda Para - Ślubna Para
druknęłam na papier bazowy ... tworzy piękne tło !
Wykorzystałam papier do skrapbookingu z Galerii Papieru - 
kolekcja Ciemna Noc 03




Drugi digi-stempelek, to owal z napisem Młodej Parze
Wpasował mi się tutaj idealnie :)




I jeszcze kilka rzutów na karteluchę :)







***

Kochani, przypominam o trwającym u nas wyzwaniu ...
Zapraszam na SŁONECZNE WYZWANIE 

Może uda się nam, naszymi pracami słoneczko przywołać, 
bo niestety...
za oknem pochmurno, słoneczka brak i deszczyk sobie zbytnio folguje !

Cieplutko Was pozdrawiam :)










Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...