Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 29 września 2014

Gościnnie: Mosia

Witajcie poniedziałkowo. Dzisiaj na dobry początek tygodnia zapraszamy Was na spotkanie z naszą gościnną projektantką: Mosią



1. Opowiedz nam o sobie Kim jesteś.

Mamą - przede wszystkim. Mamą prawie 3-letniego łobuziaka - Marcelka.
Oprócz tego jestem nauczycielką, choć obecnie nie pracuję.
Może kiedyś.....chciałabym bardzo.
A wieczorami jestem scraperką. Gdy synek zaśnie, ja zasiadam do swojego kącika i relaksuję się robiąc kolejną pracę :-)

2. Jak to się stało, że wciągnął Ciebie scrapbooking.

Mój synek parę miesięcy po urodzeniu dostał album, dla maluszka, wykonany właśnie tą metodą.
Był przepiękny! Nie mogłam się napatrzeć. Ale na początku odłożyłam go na półkę i tak sobie leżał.
Dopiero po jakimś czasie, po kolejnym zimnym, depresyjnym, jesiennym dniu spędzonym w domu, postanowiłam spróbować. Chciałam coś zrobić, ze sobą.
I tak to się właśnie zaczęło :-)
Uwielbiam to. Naprawdę.

3. Jak myślisz, jakie narzędzia Ci najbardziej potrzebne, bez czego kompletnie byś sobie nie poradziła?

Linijka i ołówek, to są dla mnie najbardziej podstawowe narzędzia.
Może nie jest tak, że bez nich bym sobie nie poradziła - sami wiecie, potrzeba matką wynalazku; ale tak, one mi są najbardziej potrzebne.
 

Mosia przygotowała dla nas cudną kartkę ze stempelkiem świątecznym od Klaudii.





Dziękujemy za piękną inspirację :)

 

1 komentarz:

Scrap kreacje pisze...

Gosia piękna karteczka :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...