Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

sobota, 25 października 2014

Uniwersalnie z digi stemplem Zegar

Cześć. Chciałam Wam dzisiaj przedstawić moją kartkę stworzoną z 

digi stemplem przedstawiającym zegar autorstwa Puchilinki.


 Trochę pochlapałam i pocieniowałam brzegi gesso, aby nadać nieco charakteru tej kartce.


Zegar potuszowałam brązowym cieniem, aby był w stylu vintage.

I użyłam sizal, żeby nie było za pusto i płasko na kartce.


Dziękuję Wam za uwagę i zapraszam do korzystania z tej świetnej grafiki, 

która może być używana w przeróżnych projektach, męskich pracach, kobiecych, 

na urodziny, imieniny czy z jakąś głęboką sentencją życiową.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...