Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

sobota, 20 grudnia 2014

Gościnnie: Beata

Witam wszystkich sobotnio. Ciekawe czy już zdążyłyście przygotować wszystko na święta. 

W przerwie pomiędzy pieczeniem, gotowaniem i sprzątaniem zapraszam Was do spotkania z naszą dzisiejszą gościnną projektantką, którą jest Beata.



Beata tworzy piękne papierowe prace, które możecie sobie obejrzeć u niej na blogu: KLIK


Troszkę Beatę popytaliśmy i poczytajcie sobie co nam opowiedziała o sobie:



1. Opowiedz nam o sobie Kim jesteś.

Mam na imię Beata w blogosferze możecie mnie znaleźć pod adresem http://papermillbyb.blogspot.com

Na co dzień studiuję logistykę, a właściwie to powoli kończę edukacje gdyż obecnie jestem na ostatnim roku studiów magisterskich. W między czasie także pracuje a w wolnej chwili scrapuje.
Na moim blogu znajdziecie głownie kartki okolicznościowe, notesy kulinarne czasami także albumy.


2. Jak to się stało, że wciągnął Ciebie scrapbooking.

Wszystko zaczęło się zaledwie rok temu gdy zrodziła się we mnie potrzeba posiadania nowego kalendarza, który będzie nie tylko praktyczny i funkcjonalny ale także ładny i oryginalny. Przeglądając internet w poszukiwaniu tego jedynego chyba zaraziłam się bakcylem i stwierdziłam że najlepszy będzie taki, który wykonam sama. Kalendarz powstał, a za nim kolejne dla najbliższych i tak to się zaczęło.


3. Jak myślisz, jakie narzędzia są Ci najbardziej potrzebne, bez czego kompletnie byś sobie nie poradziła?


No cóż u mnie podstawą prac są wszelkiego rodzaju narzędzia tnące, takie jak nożyk tapicerski, gilotyna czy trymer.
Aczkolwiek rzeczą która jest dla mnie niezastąpiona to zaokrąglone nożyczki do paznokci :D Są idealne do wycinania drobnych i szczegółowych elementów a w szczególności kółek.Nawet niewiecie ile się napracowałam przy poniższej kartce ze stempelkiem http://www.digi-scrap.pl/index.php/produkt/slub-ivo71






Dziękujemy Beatko za piękną inspirację z naszym stempelkiem :D


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...