Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

środa, 7 stycznia 2015

Dla Babci

Witam Was serdecznie!

W sklepie mamy dostępnych sporo napisów na ten szczególny dzień jakim jest Dzień Babci i Dziadka. Wszystkie napisy możecie zobaczyć sobie TUTAJ.

Ja dzisiaj zrobiłam wielowarstwową kartkę dla Babci z napisem autorstwa Klaudii: "Dla Ciebie Babciu"



Jest dużo warstw, koronek, gazy, kwiatków, perełek i dlatego kojarzy mi się tak bardzo z ciepłem, uśmiechem i radością, jaką możemy otrzymać od naszych kochanych babć.

Mi zawsze wizyta u babci kojarzyła się z ciepłym piecem i rozpieszczaniem, słodyczami, możliwością biegania po podwórku i  malutkimi kurczaczkami.



A jakie są Wasze najcieplejsze wspomnienia związanie z babcią lub dziadkiem? Może zechcecie się podzielić z nami swoimi wspomnieniami w komentarzach?



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...