Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

sobota, 24 stycznia 2015

Gościnnie: Agata

Witam Was bardzo serdecznie.  Dzisiaj zapraszamy na spotkanie z naszą gościnną projektantką Agatą, której biała praca urzekła nas w grudniowym wyzwaniu.

Oddaję głos Agacie:

Mam na imię Agata. Na co dzień pracuję jako graficzka – freelancerka. Nie jestem jeszcze jak większość z Was „żoną i matką” ale wszystko przede mną.
 Praktycznie od małego coś rysowałam, później wylądowałam na studiach artystycznych i zajęłam się projektowaniem graficznym. Na technikę scrapbookingu trafiłam zupełnie przypadkowo - wybierałam się na chrzciny i chciałam dać maluszkowi jakiś upominek „od serca”. To skłoniło mnie do wykonania mojego pierwszego Exploding Boxa. Efekt końcowy oraz sam proces tworzenia dał mi tyle satysfakcji, że zaczęłam bardziej interesować się tą techniką czego efektem jest mój blog
Jestem na tyle krótko w tym środowisku, że jeszcze nie mam swojego własnego stylu chociaż bardzo podobają mi się prace w stylu schaby chic. Po prostu uwielbiam te jasne pastelowe kolory z dodatkiem kwiatów i koronek.
 Pierwszym moim takim profesjonalnym narzędziem była maszynka Big Shot i chyba to bez niej nie mogłabym się obejść. Chociaż tak na dobrą sprawę zastanawiam się jakby to się tworzyło nie mając nożyczek lub nożyka czy kleju.
Wiem, że mój post będzie opublikowany już po Dniu Babci, ale na koniec chciałabym pokazać Wam jaką kartkę podarowałam swojej Babci z tej okazji.





Agata przygotowała również cudną inspirację z naszym stempelkiem autorstwa Klaudii "Życzę.."





Dziękuję Agato za przepiękną inspirację 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...