Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 20 lutego 2015

Digi Stemple nie tylko na kartki

Witajcie! W tym miesiącu przychodzę do Was troszkę późno, ale niestety ... kopa egzaminów mi się na tworzyła i ledwo co sięgam za scrapbooking. Dzisiaj pragnę Was zainspirować do używania naszych Digi Scrap stempelków, gdyż nie tylko pięknie prezentują się na naszych cudnych kartkach, ale również mogą stanowić cudowną dekorację do naszych wyrobów. I tak też i ja się o tym przekonałam. Jestem posiadaczką wszelorakich handmade pudełeczek, przegródek, organizerów itd, gdzie potrzebne mi są kiedy maluje swoje obrazy. I tak też jedno takie handmade pudełeczko ozdobiłam naszym stempelkiem. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodobał i zachęcam do ozdabiania waszych cudeniek naszymi stempelkami:)




Stempelek Drzewo od Digi Scrap


Pozdrawiam cieplutko:)


1 komentarz:

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

O jak dawno Cię nie było.....ja tu myślałam kursik będzie tak wiele można stemplami. ...a tu tylko dwie prace....kochana czekam na więcej....
Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...