Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

czwartek, 9 kwietnia 2015

Kto Was inspiruje?

Witajcie serdecznie!

Dziękujemy serdecznie za wszystkie zgłoszenia do naszego DT. Jest nam niezmiernie powitać pięć, tak dokładnie pięć nowych twarzy.
 Zanim jednak przejdziemy do nowych osób, przypomnimy sobie zdolne dziewczyny, które już Was inspirują.















*  *  *

A teraz czas na poznanie naszych nowych zdolnych dziewczyn:

Marta przeniesie niejedną osobę w świat magi,

Jestem osobą kreatywną nie boję się trudnych i z jajem tematów . Zawsze uwielbiałam coś tam tworzyć poprzez różne techniki rękodzielnicze jednak najbardziej pochłonął mnie ( wcześniej) decoupage, cardmaking. Staram wyszukiwać różnych rozwiązań połączeń, kursów, które nas ciągle rozwijają. Inspiracje znajduje wszędzie wystarczy mieć oczy szeroko otwarte. W swoich pracach uwielbiam zaskakiwać i przenosić w świat magii.



*   *   *


Odkąd pamiętam zawsze miałam umysł twórczy i duszę artysty ;) Uwielbiam tworzyć na wielu płaszczyznach, choć niewątpliwie scrapbooking i cardmaking jest moim nr one ;) Tworzę głównie kartki, zwłaszcza lubię takie spersonalizowane, przygotowane specjalnie pod daną osobę, jej charakter czy zainteresowania.  Lubię tworzyć także różnego rodzaju dekoracje do domu takie jak np. wianki, drzewka, świeczniki, lampiony, bukiety. Jednym z moich ulubionych stylów jest romantyczny vintage, lubię formy eko i recyklingowe. Tworzenie jest dla mnie najlepszą formą relaksu, formą przelania na papier artystycznych zajawek mojej duszy, pasją, bez której aktualnie nie wyobrażam sobie życia.



*   *   *


Nazywam się Ewelina w świecie  scrapowym "bawię się" od dwóch lat,  okazjonalnie  tworzę biżuterię z koralików , biżuterię sutasz, bawię się haftem matematycznym, lubię też bibułkarstwo - w szczególności duże kwiaty - lilie :) Uwielbiam robić różnego rodzaju ozdobny świąteczne -  bombki, stroiki, wianki itp. Lubię też tworzyć własnoręcznie kwiaty do prac -  zarówno z papieru jak i organzy czy innego rodzaju  pasmanterii. Nie są mi obce również media, a ostatnio nie rozstaję się z promarkerami.
W scrapbookingu używam wszystkiego co się da, najczęściej wykonuję kartki, notesy, przepiśniki,  albumy a ostatnio prace przestrzenne - wianki i domki dla ptaszków.


*   *   *


 Lubię zarówno proste formy jak i niebanalne połączenia materiałów, stylów, dodatków. Najczęściej wykonuję kartki okolicznościowe, ale też albumy, sporadycznie lo. Poza scrapbookingiem i cardmakingiem dekoruję przedmioty techniką decoupage. Lubię: przestrzenne prace, robić coś z niczego, a także znajdować nowe zastosowania niepozornych rzeczy i przedmiotów.



*   *   *


 Z rękodziełem mam do czynienia właściwie od zawsze. Moja mama ciągle coś malowała, wyszywała, szydełkowała. Już jako kilkuletnie dziecko siedziałam z nią i malowałam swoje pierwsze obrazki olejne. To ona też 3 lata temu pokazała mi jakie piękne rzeczy można wyczarować za pomocą decoupage. Od tego czasu zakochałam się w tej technice. Uwielbiam też szydełkować i tworzyć spersonalizowane kartki. Dużo satysfakcji daje mi tworzenie różnego rodzaju ozdób do domu. Obecnie nie mogę już wysiedzieć bezczynnie, zawsze coś śmiga w moich rękach, jak nie papierki na kartkę, to nitki i szydełko.



*   *   *

Mam nadzieję, że serdecznie przywitacie nasze zdolne dziewczyny w komentarzach i poczują się tutaj jak w domu :)



8 komentarzy:

Szymka pisze...

Witamy dziewczyny nasze z całego serca w naszym team :) :*

Karteluszki Reni pisze...

Witajcie na pokładzie dziewczyny :)

Grejsi pisze...

Witamy w DT :)

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Miło mi powitać wszystkie niesamowite kobitki :)

Angi pisze...

Dziękuję :) Super jest znaleźć się w takim gronie :)

Yagoshka pisze...

Dzięki za tak miłe powitanie :) ja również cieszę się, że dołączyłam do tak wyborowego towarzystwa :) pozdrawiam

MONIKAAA pisze...

Witamy, witamy :D

atelieredyta.blogspot.com pisze...

Dzięki:) bardzo się cieszę, że mogę do Was dołączyłam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...