Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

środa, 19 sierpnia 2015

Post pożegnalny

Witajcie

Tytuł posta chyba mówi już wszystko....
Byłam w DT bardzo, bardzo długo... 
Starałam się przygotowywać dla Was inspirujące prace, 
zawarłam tutaj wiele przyjaźni, 
odwiedziłam całe mnóstwo blogów z Waszymi pięknymi pracami! 
Było mi niezmiernie miło komentować Wasze prace; 
nie jeden raz szczęka mi opadła, tak były piękne!
Nadszedł jednak taki moment, kiedy przestałam ogarniać wszystkie obowiązki; 
praca i rodzina ( w tym mała córcia ) skutecznie zajmują każdą moją wolną chwilę. 
Dlatego musiałam zrobić rachunek sumienia
 i z przykrością zrezygnować z członkostwa w DT Digi-scrap.pl. 
Pożegnałam się już z koleżankami z zespołu i Szefową Agnieszką,
 którym jeszcze raz dziękuję 
 za wszystkie mile tu spędzone chwile, za życzliwość i pomoc. 
Będę Was wszystkich ciepło wspominać :)

Dziękuję!


Żegnam się swoją ostatnią pracą wykonaną w ramach inspiracji dla Digi-scrap.pl. 

Jest to drewniane pudełko, które pomalowałam farbą akrylową,
a następnie okleiłam papierami i ozdobiłam. 
Idealnym uzupełnieniem jest stempel "Największe cuda...",
 który możecie kupić w sklepiku.













Pozdrawiam serdecznie!

Grejsi


1 komentarz:

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Praca jest CUDEM :)!!!!!!!!Niesamowity klimat, romantyzm, radość, delikatność .....ale smutek mam bo już w Naszym gronie, nie będziesz zaskakiwać naszego DT ...och ...ale wiem gdzie Cię znaleźć :) jestem niesamowicie szczęśliwa że Digi-Scrap dało mi możliwość poznania niesamowitej CIEBIE....oraz gratulacje dla młodej mamusi :)Pozdrawiam cieplutko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...