Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 7 sierpnia 2015

Słodki podarunek

Witam was gorąco :)

Za oknem żar leje się z nieba i pewnie kto może relaksuje się na świeżym powietrzu, a nie siedzi przed internetem. Ale że wakacje to także czas imprez, to ja chciałam wam dziś pokazać pomysł na prezent, który z powodzeniem może być wręczony zamiast kwiatów. Bo kwiaty w tym upale raczej krótki żywot mają.


Mój prezencik to słoik pysznego miodziku. Ozdobiłam go w bardzo wakacyjnym klimacie czyli dodałam kłosy zbóż, słoneczne kolory i uroczą drewnianą biedronkę. Wieczko słoika ozdobiłam słoneczkiem z papieru i stempelkiem Imieniny Klaudii, który możecie nabyć w naszym sklepiku.







Pozdrawiam słonecznie!

1 komentarz:

Daga pisze...

Alez słodko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...