Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 20 maja 2011

KURS NA SKŁADANĄ KARTKĘ

Witajcie w piękny i słoneczny piątek :)

Dzisiaj zaprezentujemy Wam kolejny kurs.
Tym razem kurs przygotowała nasza zdolna projektantka MOLLIK.



Wspomnę e tym miejscu, że nasza projektantka również projektuje digi-stempelki. TUTAJ możecie zobaczyć oraz zakupić jej piękne stempelki :)



Przypomnę jeszcze, że w dalszym ciągu trwa wyzwanie DZIEŃ DZIECKA.
Przypominam również o naszej galerii flickr.

A teraz coś na co czekacie czyli kurs - zapraszamy :) Kurs na troszkę inną kartkę składaczkową - easel card.






potrzebne nam będą:
- papiery (wykorzystałam papiery Latarni Morskiej - Victoriana)
- kwadratowa baza kartki - 12,5 x 12,5 cm
- kwiatki, listki, ćwiek
- bloczek akrylowy + tusz + stempelek (wykorzystałam stempelek Lemonade)
- tusz distress Vintage Photo + gąbeczka do makijażu do cieniowania brzegów
- kosteczki pianki 3D
- digi stempelek Balon z Chorągiewkami
- kartka ksero
- trymer z końcówką bigującą (ewentualnie linijka + wypisany długopis)
- nożyczki
- nożyk
- ołówek
- kleje
- dziurkacz brzegowy, wykrojnik brzegowy lub nożyczki ozdobne






1. Przygotowujemy bazę - przednią część bigujemy w połowie i zaginamy






brzeg tylnej części wycinamy dziurkaczem brzegowym, wykrojnikiem lub nożyczkami ozdobnymi




2. Drukujemy digi stempelek. Użyłam mojego stempelka Balon z Chorągiewkami, którego części składowe można wydrukować na różnych papierach.



Aby wydrukować mniejsze części możemy pierwsze wydrukować plik ze wszystkimi częściami balona na zwykłej kartce ksero i w miejsca banera, kosza i łatek, za pomocą taśmy dwustronnej, przyklejamy wybrane papiery, wkładamy całość do drukarki tak jak wcześniej i drukujemy jeszcze raz.






wycinamy poszczególne elementy




3. Przygotowujemy cztery kawałki papieru:
- 12,1 x 5,8 cm
- 12,1 x 5,8 cm
- 12,1 x 3,5 cm
- 12,1 x 2 cm



4. Brzegi przygotowanego papieru i elementów balona cieniujemy distressem przy pomocy gąbeczki do makijażu






5. Najwęższy pasek papieru naklejamy na 3,5 centymetrowy pasek, wszystko obszywamy




6. Za pomocą nożyka do papieru strzępimy brzegi






7. Przygotowujemy napis i razem z listkiem naklejamy go za pomocą kosteczek 3D




całość naklejamy na wewnętrzną stronę bazy




8. Naklejamy papier na górną część bazy




9. Na balon naklejamy chorągiewki i łatki




10. Przykładamy do bazy pozostały papier (nie naklejamy go jeszcze) , przykładamy balon w odpowiednim miejscu




11. Balon razem z papierem odwracamy na drugą stronę, rysujemy linię ołówkiem




pod linią naklejamy kosteczki 3D




12. Naklejamy całość na papier




13. Dodajemy kwiatki i listki




14. Całość naklejamy na bazę i gotowe :)
Tak wygląda złożona karteczka:




i po rozłożeniu:







Prawda, że kurs rewelacyjny?

Zapraszamy do wykorzystywania kursu w swoich pracach i chwalenia się w komentarzach swoimi pracami :)

Pozdrawiamy

9 komentarzy:

Unknown pisze...

Rewelacyjny i bardzo pomocny przede wszystkim w drukowaniu stempelków na różnych kolorach tła.
Stempelek też świetny.

IWA pisze...

Fajny kursik, nawet podsunął mi rozwiązanie do pewnego pomysłu, który wczoraj wpadł mi do głowy i nie mógł do konca się uksztaltować. Muszę sobie zapisać, co by nie wyparowało. :-)

Agnieszka M pisze...

Aniu dziękuję ślicznie za kursik. Rewelacyjny :) Pokazuje też ciekawą teechnikę Paper Piecingu :)

Super!!!
Pozwoliłam sobie troszeczkę do wykorzystac :)

Ściskam

Ela 17 pisze...

BARDZO FAJNY KURSIK NA PEWNO GO WYKORZYSTAM,POZDRAWIEM

jolagg pisze...

Kapitalny kursik i stempelek rewelacyjny... bardzo pomysłowy!

AgaSi pisze...

Świetny kursik, a stempelek bardzo fajny.

JagaBa pisze...

Kursik jest rewelacyjny i na pewno z niego skorzystam!!!!

jolagg pisze...

I ja się skusiłam na tą kartkę... troszkę po mojemu ale wg kursu.

Unknown pisze...

Dzisiaj skorzystałam z Waszego kursiku i stworzyłam urodzinową kartkę:) Dziękuję:) Link do mnie: http://lula87summertime.blogspot.com/2013/02/kartka-skadana-urodzinowa-krok-po-kroku.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...