Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 6 maja 2011

Kurs na Pamiątkę komunijną ze stemplem

Witajcie.
Dzisiaj mamy dla Was kolejną niespodziankę. Co drugi piątek, w połowie wyzwania będziemy dla Was zamieszczać kurs przygotowany specjalnie dla Was przez jedną z naszych projektantek. 
Przypominam, że ciągle trwa nasze drugie wyzwanie: 
i jeszcze macie prawie cały tydzień na zgłaszanie swoich prac :)

Dzisiejszy kurs przygotowała dla Was Pasja Kati.


Dziś pokażę Wam jak wykonać Pamiątkę I Komunii Świętej
do której użyję stempla nr. kat. Iwonakra38. z naszego sklepu Digi-Scrap.pl

Potrzebne będą:
- stempel digi
- 5 arkuszy papieru wizytówkowego
- papier do scrapbookingu - dobór wedle uznania
- elementy dekoracyjne, wstążki, ćwieki, kwiatki i.t.p
- bigownica
- puncher brzegowy

Wykonanie:
1. Przycinamy papier wizytówkowy
   - 2 arkusze 24 cm dł / 12,5 cm szer
   - 2 arkusze 24 cm dł / 14,5 cm szer
0czywiście te wartości można zmieniać w zależności od potrzeb.
2. Robimy okładkę wg. wykresu 


3. Przystępujemy do bigowania 4 arkuszy z pkt.1. Bigujemy równo w odstępach ok 2 cm.

4. Ozdabiamy jeden brzeg każdego arkusza puncherem brzegowym łącznie z brzegami okładki.
5. Zbigowane arkusze składamy w harmonijki


6. Teraz bierzemy dwie harmonijki jedną dłuższą drugą krótszą i łączymy je tak, by powstał pomiędzy nimi
    kąt prosty (patrz fot. niżej)  i sklejamy. To samo robimy z pozostałymi dwiema harmonijkami by po
   sklejeniu powstała ramka.

Podklejamy tylko górę i dół harmonijki.




7. Obklejamy każdą stronę naszej okładki papierem ozdobnym.

Tak wygląda z zewnątrz

Tak od wewnątrz
Na ostatniej wewnętrznej stronie, tam gdzie będzie ramka znajdą się życzenia, dlatego nie przyklejałam papieru ozdobnego. Jeśli ma tam znaleźć się prezent np różaniec, zegarek, czy jakaś słodzycz to oczywiście i tę stronę trzeba przed przyklejeniem ramki okleić
8. Ozdabiamy wedle uznania. Ja wykorzystałam stempel Pamiątka I Komunii Świętej Iwonakra, który 
    przykleiłam na koło wycięte  nożyczkami ozdobnymi z papieru do scrapbookingu. Kielich posmarowałam Glossy accents a promienie brokatem w kleju. Niestety nie widać tego na fotkach. Całość udekorowałam
    kwiatuszkami własnej produkcji :)
Tak wygląda okładka




a tak wnętrze


A to inny przykład wykończenia wnętrza







Mam nadzieję, że komuś przyda się ten kursik.
Życzę miłych doznań i pozdrawiam.



15 komentarzy:

Agnieszka M pisze...

Kasiu dziękuję za kurs :) Ten rodzaj kartek/pudełek niesamowicie mi się podoba :)

A Twoja praca jest niesamowita :)

Oliko pisze...

Genialny kurs i pomysł!!
Dziękuję!

O.

http://scrap-heaps.blogspot.com

Ela 17 pisze...

mnie sie juz przydał bardzo dziękuje tylko stempelka nie mam zozdobiłas to przepieknie

Ela 17 pisze...

Napisałas ze kwiatki są własnej produkcji sa piekne może by tak kursik na nie chetnie bym skorzystała pozdrawiam

Unknown pisze...

Dziękuję serdecznie.
Elu, dziś mogę Ci obiecać, że kursik zrobię, jak tylko przyjdzie znowu na mnie kolej :)

tulipanka pisze...

Rewelacyjny kursik :)

jolagg pisze...

Kapitalny kurs... jestem pełna podziwu.

Caro-ART pisze...

Świetny kurs ;) wysoko podniosłaś poprzeczkę...

Jola pisze...

Fantastyczny kurs, bardzo dziękuję:-)

Anonimowy pisze...

Kursik i kartka odjazdowe.Brawo

Gunnila pisze...

Świetny kursik, dziękuję!

odskocznia jutki pisze...

super kursik dzięki :)

sasilla pisze...

Swietny projekt. Strasznie podoba mi sie patent z harmonijka. Na pewno wyprobuje.

AgA pisze...

super, muszę spróbować

el pisze...

świetny kurs .... mam w zakładce czeka na okazję ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...