Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

czwartek, 16 czerwca 2011

Inspiracje

Witajcie :)

Czekających na dzisiejsze w sumie już wczorajsze INSPIRACJE bardzo przepraszamy za opóźnienie.
Dzisiaj mamy do pokazania dwie przepiękne karteczki ale zanim do nich dojdziemy znowu powtórzymy naszą prośbę
pozwólcie się znaleźć i wklejajcie prace {tutaj}...

przypominamy tez o aktualnym wyzwaniu {klik}...

i jeszcze ważna informacja dla naszych inspiratorek - dostajecie 10% rabatu do wykorzystania w sklepie digi-scrap.pl

A oto prace, które mamy nadzieję Was zainspirują:


MAMAJUDO
i jej przeurocza kartka ślubna ze stempelkiem Pasiakowej "Młoda Para"


oraz praca naszej projektantki

PASJA KATI
i jej romantyczna kartka, w której wykorzystała stempelek "Camea" Asi3City


Pozdrawiamy

6 komentarzy:

aa_dorota pisze...

Ja bym chętnie pokazała swoje zdjęcie w galerii, ale nie umiem dodać
A można je zobaczyć tutaj:
http://mojrelaks.blogspot.com/2011/06/prezent-dla-pauliny.html

odskocznia jutki pisze...

piękne kartki że też jeszcze nie zamówiłam tego ślubnego stempla ...hmmm może będę miała szczęście w losowaniu kto wie ...co do galerii na flickr ja próbowałam dodać zdjęcia ...i dziwne jak jestem zalogowana to je tam u Was widzę a jak nie jestem zalogowana to ich nie widzę i teraz nie wiem są czy nie ma ich ??? ;) pozdrawiam

Agnieszka M pisze...

Pracujemy nad nową galerią, do której każdy będzie mógł dodac pracę bez potrzeby logowania. Myślę, że na początku przyszłego tygodnia ruszymy z naszą własną galerią :)

odskocznia jutki pisze...

o to super :)

Magda Łuczak Art pisze...

Jest mi niezmiernie miło być inspiracją :)
Pozdrawiam!

Joanna Wiśniewska pisze...

Kartka ślubna jest przepiękna :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...