Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 23 września 2013

Gość września

Witajcie. 
Dziś zaprosiłam do Was kolejną zdolną osóbkę znalezioną w scrapowym świecie netu :)
Poznajcie

Małgorzatę Sokołowską
ze Skarbów Magielnicy

Oddaje głos gościowi:

"Witajcie!


Bardzo żywiołowa i energiczna, czasem też doprowadzona do szewskiej pasji żona i mama dwójki łobuzów. Pani pedagog na urlopie wychowawczym. Uzależniona od sprawiania radości innym kobieta. W kwestii macierzyństwa - zawodowy pogromca ząbkującego braku humoru i buntowniczych powstań. Kobieta spełniona niezmniejszająca poprzeczki wymagań od życia. Realistka z odrobiną choleryczki. Kobieta pokroju w gorącej wodzie kąpanych. Tu i teraz bez kompromisów 
Tak na prawdę nie wyrobiłam w sobie jeszcze własnego stylu... Uwielbiam praktykować, stąd też można znaleźć u mnie nie tylko "papierowe prace”, ale również i rzeczy szyte z filcu. Moim guru jest Jola Góra Tak na prawdę cala moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się właśnie od niej. Zaimponowała mi swoją oryginalnością i zarazem prostotą oraz doborem detali. Poza tym zakochałam się w jej digi stemplach i w sumie dzięki niej zaczęłam tworzyć swoje) 
Bardzo dużo pomocy i życzliwości dostałam/dostaję również od Agi z Kreatywnej Uliczki. Jeżeli mam problem wiem, ze śmiało mogę poprosić o pomoc.
Z całego serca dziękuję Wam dziewczyny

A oto cudna praca naszego gościa:
 




Przypominam o trwającym obecnie wyzwaniu z jesienną paletą kolorów: TUTAJ


Miłego dnia.

5 komentarzy:

Agnieszka M pisze...

Fantastyczna kartka :)

mośtynka pisze...

SUPER GOSIU !
sówki odjazdowe :)

mapowska pisze...

Świetna kartka, a te sówki są super :)

MargoLa pisze...

Dzięki dziewczyny... Starałam się jak mogłam ;)Pozdrawiam

Czarownica pisze...

Cudo:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...