Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 21 października 2011

Pudełko - cukierek

W te piątkowe popołudnie chcemy podzielić się z Wami pomysłem na... cukierka. 
W ostatnim poście na blogu {tutaj} mogliście podziwiać opakowanie na prezent w kształcie cukierka ASI3CITY.

Przygotowałam dla Was króciutki kurs jak takie opakowanie wykonać.

Potrzebne będą:
- arkusz grubszego papieru (30x30) u mnie niebieski - jako baza
- pasek 15x30 papieru do scrapbookingu
- nożyczki
- taśma dwustronna
- dziurkacz
- ozdoby (tasiemki, kwiatki)
- DIGI STEMPEL


Zaczynamy od szablonu. 
Bierzemy grubszy papier 30x30 i dzielimy go tak jak poniżej...

UWAGA 1 
Aby łatwiej pokazać Wam "proporcje" rozrysowałam szablon. W rzeczywistości tam gdzie są linie narysowane ołówkiem tam po prostu BIGUJEMY i zaginamy papier abyśmy nie mieli na nim żadnych niepotrzebnych śladów ołówka.

UWAGA 2
Wymiary oczywiście możecie zrobić dowolne. Ważne, żeby proporcje się zgadzały. 

UWAGA 3
Ważne aby zostawić mały paseczek (na samym dole). Musimy później jakoś skleić nasze pudełko.






Jak mamy już wymierzony i "zbigowany" papier naklejamy na najszerszą część (w moim przypadku 15 cm) na całą długość papier do scrapbookingu...


A następnie sklejamy w pudełko... 
Na wąski paseczek z dołu naklejamy taśmę dwustronną i wtedy z łatwością powstanie nam pudełko...


Teraz nasze przestrzenne pudełko musimy złożyć. Przytrzymujemy dół pudełka a górę ciągniemy do stołu. Najpierw uformuje się nam romb a potem spłaszczy się całkowicie :) (mam nadzieję, że rozumiecie)

Następnie należy na nieoklejonych bokach narysować trójkąciki...


i je wyciąć...


Tak jak poprzednio jeszcze raz składamy pudełko ale w drugą stronę i znowu rysujemy trójkąty...


i wycinamy...


stawiamy do pionu naszego cukierka...


i zaginamy końce...


A później najprzyjemniejsza część czyli ozdabianie :)


Pudełko - cukierek jest świetnym sposobem na niepowtarzalne opakowanie na prezent dla najbliższych...

Mam nadzieję, że wytłumaczyłam to w miarę zrozumiale :)

Pozdrawiam
tulipanka

17 komentarzy:

Unknown pisze...

Wręcz łopatologicznie. Dziękuję ;o))

Alexandra pisze...

Super :)

AgA pisze...

Rewelacja!!! Musze spróbować, a jak słodycze muszą z takiego opakowania smakować !!! :)

Zuzik pisze...

Świetny kurs!
Dziękuję!:-)

lilavati pisze...

ale fajny:) trzeba byłoby spróbować, dziękuję:)

odskocznia jutki pisze...

fantastyczny kursik dziękuję

Eve pisze...

Mniam sama słodycz :-) Dziękuję bardzo za kurs - trzeba będzie spróbować :-)

jolagg pisze...

Wspaniały kurs... na pewno wykorzystam.
Pozdrawiam!

DUCHA pisze...

Taki geometryczny cukierek podoba mi się znacznie bardziej niż gniecione. Super kursik:)

Agnieszka pisze...

Świetny tutorial, na pewno mi się przyda:) Cukierek wyszedł Ci super fajnie.

Caro-ART pisze...

hihi fajne opakowanie pod chochlinkę :) Dziękuję Asiu :*

Unknown pisze...

Świetny kursik, mój cukierasek nieco inaczej wykonany - trójkąciki nie były rozcinane do samego brzegu.

Aida Domisiewicz pisze...

cudowny!!! bardzo fajny pomysł!

Klaudia/Kszp pisze...

świetny ten cukieras! dzięki za kurs :)

ketchub pisze...

Udało mi się zrobić ten cukierek, z tym że o wymiarach 25x50x25 cm, więc dość spory ;) tutorial pierwsza klasa, jednakże brakowało mi wymiarów tych trójkątów... i robiłem po swojemu. W każdym razie, dziękuje za pomoc, gdyż bardzo się spodobał osobie, której go wręczyłem :)
Pozdrawiam.

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Świetny kurs, dziękuję i zapraszam w me progi

Sylwka35 pisze...

Dziękuję za kurs. Wykorzystałam z powodzeniem i stworzyłam cukierka na bazie kartonu o wymiarach 20 x 20. Wyszedł bardzo zgrabny. Wpis z podlinkowaniem do Twojego kursu tutaj: http://www.usylwki.blogspot.com/2013/05/imieninowo.html

Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...