Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 18 listopada 2011

Tutorial na Shaker Box

Witajcie serdecznie w piątek. Dzisiaj mamy dla was bardzo interesujący kurs, który przygotowała nasza projektanktka PASJA KATI.


Witam serdecznie wszystkich odwiedzających nasz blog.
Dziś przygotowałam dla Was kursik, a raczej  sposób na shaker box.

Do wykonania shaker boxa potrzebne nam będą
- rameczka i baza pod nią
- grubsza folia np taka od stempli
- pianka dystansowa
- taśma dwustronnie klejąca lub klej w podajniku
- brokat, cekiny, koraliki  itp


Pierwszym krokiem będzie przyklejenie folii do rameczki. 
W tym celu używamy taśmy dwustronnie klejącej


Teraz do bazy przyklejamy piankę dystansową.
Musimy to zrobić bardzo dokładnie, by nie powstały nam żadne szczeliny przez które mogą uciekać nam umieszczone tam elementy
 Moja jest za szeroka, dlatego przecięłam ją na pół


Teraz na naszą bazę(obrazek) sypiemy to, co ma znaleźć się w shaker boksie.
 Ja wsypałam samego brokatu


Ostrożnie zdejmujemy z pianki paski papieru, by zawartość się nie wysypała


Na koniec przykrywamy całość rameczką z szybką.
I gotowe


Taki boxik można ozdobić i z powodzeniem wykorzystać przy tworzeniu kartek okolicznościowych.
Tak jak w moim przypadku.
W pracy wykorzystałam prześliczny digi stempelek autorstwa  Klaudii Kszp dostępny w sklepie Digi-scrap.pl za 1 złotówkę




Dziękuję za uwagę i pozdrawiam



14 komentarzy:

Irena Rysa Maciąg pisze...

A jest jakiś sposób żeby brokat sie nie elektryzował do folii??
Mam bardzo drobniuki. Próbowałam kiedyś zrobić boxa ale niestety zamiast sie zsypywać obklejał całą "szybkę"

Iza pisze...

Cudo:) Dzięki za kursik:)

hania739 pisze...

Ślicznie wygląda bałwanek w tej śnieżnej bieli :))

jolagg pisze...

Wspaniały tutorial...dziękuję!!!

Paolla pisze...

Oooo, świetny kurs! Z pewnością z niego skorzystam :)
Dziękuję!

Unknown pisze...

Dziękuję dziewczyny :*
Ryso nie mam żadnego sposobu na to elektryzowanie.
Ja mam brokat z jakimś białym dodatkiem. Kiedyś malowałam bombki i trochę mi go zostało. Nie elektyzuje się tak bardzo. Minimalnie tak, ale tylko odrobinkę.

lilavati pisze...

ale fajny:) aż chce się spróbowac:)

Wanda pisze...

super pomysł z bałwankiem:)dzięki za kursik i jeśli mogę to skorzystam:)

Kasia B. pisze...

śliczna karteczka!!! dziękuję za kursik z pewnością skorzystam :):):)

AgA pisze...

Rewelacja!!!

Alicja w krainie papieru pisze...

super pomysł :) kartka urocza :)

Olka pisze...

Dzięki za kursik, bardzo przystępnie wszystko wytłumaczyłaś, więc chyba nawet ja sobie poradzę :)

niga pisze...

kursik bardzo przydatny:) a kartka prześliczna :)

Unknown pisze...

ale extra kartka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...