Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 11 stycznia 2013

Wyniki

Witajcie.
Czas ogłosić wyniki wyzwań. Tak niestety zgapiłam się z lekka z ogłoszeniem wyników wyzwań zeszłorocznych ale już biegnę i naprawiam :)

 Wyzwanie Andrzejkowe



Losowanie bonu:

Ela17









Losowanie bonu:

far.focle

Proszę o kontakt na:
tworypysi@gmail.com

Dziękujemy za wspólną zabawę i zapraszamy do dalszej :)
Miłego dnia.

7 komentarzy:

Wanda pisze...

dziękuję bardzo że moja praca dostała wyróżnienie:)gratulacje dla pozostałych dziewczyn pozdrawiam

Ela 17 pisze...

Moje gratulacje dla wygranych, ja sie cieszę z bonu

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Dziękuje za wyróżnienie :)

Marta W. pisze...

o jak miło - far,focle się zgłoszą po nagrodę :D Cieszę się ogromnie ;*

Agnieszka pisze...

serdecznie gratuluję, dziewczynki wykonałyście świetne prace

zetkaArt pisze...

Niektórzy to mają szczęście w grach :) Gratulacje !

Alicja w krainie papieru pisze...

Dziękuję bardzo !!! nie myślałam że moja praca wygra :)) Cieszę się tym bardziej , bo to moja pierwsze wygrane wyzwanie :))pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...