Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

środa, 11 stycznia 2012

Nowe twarze

Dziś pragnę Wam przedstawić nowe twarze w naszym DT :)
Mam nadzieję, ze zainspirują One was do zabawy z Nami i podejmowania wyzwań na Naszym blogu.
Oto one:

Oto co mówi o Sobie:

Ambitny leń, rocznik 89. kolekcjonerka aniołów i kryminałów M.Higgins Clark i S.Hannah. Miłośniczka słoneczników, reniferów i pięciu smaków. Mistrzyni w gubieniu kołpaków i robieniu wszystkiego na ostatnią chwilę. Zakochana złośnica. Niewyparzony język i (nie)kończący się optymizm. Kartki, scrapy i inne (po)twory - wolę ozdobić dwoma elementami za mało niż jednym za dużo.


Oto co mówi o Sobie:

"Jestem marzycielką, miłośniczką dobrej książki, nałogowo tnącą papier. Uwielbiam nadawać, kształt, kreować, zmieniać i tworzyć. Prócz hobby, jakim niewątpliwie jest scrapbooking, piszę o książkach i prowadzę bloga. Kocham to co robię i sprawia mi to ogromną satysfakcję.
Ogromnie się cieszę, że mam zaszczyt dołączyć do grupy wspaniałych projektantek Digi-Scrap.pl Dziękuję za takie wyróżnienie i mam nadzieję, że razem z pozostałymi projektantkami, będziemy Was inspirowały do tworzenia wyjątkowych rzeczy"



Oto co mói o Sobie:

Witajcie. Nazywam się Justyna  w blogowym świecie znana jako
odskocznia jutki.
Mama trójeczki dzieciaczków, odpoczywająca w swojej odskoczni.
Tworzenie sprawia mi dużą frajdę , szczególnie kolorowanie stempelków.
Uwielbiam uczestniczyć w wyzwaniach a teraz będę mogła je wymyślać.
Bardzo się cieszę , że dołączyłam do wspaniałych projektantek. 
Kocham technikę  pergamano i w tym głównie działam.
Myślę , że będzie się działo na blogu digi scrap , będą pozytywne wibracje i inspiracje .


Oto co mówi o Sobie:

Nazywam się Irena, posługuję się nickiem:  Rudlis. Z wykształcenia pedagog, z zamiłowania scraperka. Pierwsze moje papierowe prace były wykonywane w technice origami. Potem podglądałam blogi Karoli, Mirabeel oraz Agnieszki-scrappassion. Aż w końcu w 2008r. założyłam własny blog. I od tego czasu całkowicie pochłonął mnie  "papierowy świat". Najchętniej tworzę kartki, zaproszenia, albumy. Uwielbiam brać udział w wyzwaniach na różnych blogach, czerpię z nich inspiracje, uczą mnie kreatywności. Jak łatwo zauważyć nie mam określonego "swojego" ulubionego stylu. Czasami udaje mi się stworzyć coś w stylu vintage, retro, a innym razem pochłania mnie "clean and simple". Bardzo się cieszę, że mogę współpracować z tak zdolnymi dziewczynami na blogu Digi-Scrap."



 Oto co mówi o Sobie:

Mam na imię Irena, po sieci spaceruje jako Rysa.  Kleję, tnę, zszywam, zgnitam, zbieram,plączę, dziurkuję, chlapię,brudzę i szarpię żeby zaspokoić moje plastyczne ADHD. Muszę coś niemal ciągle tworzyć, bo inaczej chodzą mi po głowie pomysły i nie pozwalają się skupić na innych sprawach, a ręka trzymająca długopis bazgrze mimowolnie po notesie. Uwielbiam  eksperymentować z formą, kolorem, fakturą. Kocham też wyzwania - te scrapowe i te "życiowe". Im trudniejsze wyzwanie tym większa satysfakcja z jego wykonania. Nie mam ulubionego stylu. Wygląd i charakter moich prac zależy od emocji, nastroju i inspiracji otoczeniem. Obecnie pracuję jako freelancer - zajmuję się głównie grafiką komputerową, projektowaniem i rękodziełem.

Ogromnie się cieszymy, że tak zdolne Scraperki postanowiły zasilić Nasze szeregi i mamy nadzieję, że pozostaną z Nami na dłużej i będą inspirować Was wspaniałymi pracami.

13 komentarzy:

Unknown pisze...

taaa, oczywiście tylko ja zapomniałam napisać o tym, jak się cieszę,żę dołączam do DT, ale nie miejcie wątpliwości,że tak jest!! :)))) pozdrawiam wszystkich!

Unknown pisze...

Gratuluję dziewczynom i bardzo się cieszę, że będziecie nas inspirować. Odwiedzałam blogi Asko i Rudlis -więc moge powiedzieć że znam ich twórczość ;o) Resztę chętnie poznam. Czekam na nowe inspiracje ;o)

Ela 17 pisze...

Moje gratulacje dla wszystkich

joyanna pisze...

Gratuluje Dziewczyny i czekam z niecierpliwością na Wasze inspiracje.

jolagg pisze...

Wspaniałe dziewczyny, wspaniały skład... gratuluję serdecznie.
Będzie się działo...

Klaudia/Kszp pisze...

Witajcie, Dziewczyny :)

rudlis pisze...

Miło mi, że będę mieć możliwość współpracy z tak świetną ekipą :)

Iza pisze...

A ja mam tyły jak nic:P Internetu nie mam i przepasowałam takie wydarzenie!
Dziękuję za fantastyczne przyjęcie:)))
Jestem pewna, że będziemy się świetnie razem bawić:)

Unknown pisze...

Witam, witam i zapewniam, że będziemy się świetnie bawić w tak wspaniałym gronie. Nie może być inaczej...

Rom-a pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Caro-ART pisze...

Pani Romantyczko blog nie ma nic do działalności sklepu.
Na stronie sklepu jest zakładka kontakt i tam proszę kierować wszelkie pytania na temat zamówień.
Zresztą zamówienie zostało złożone dziś o godz. 8,36
Z regulaminu sklepu:
2.8 Zamawiane towary wysyłane są w ciągu 24 godzin po potwierdzeniu zaksięgowania należności za zamówienie i punkt regulaminu sklepu do zapoznania , a przelewy czasami 24h idą.

Agnieszka M pisze...

Ja jeszcze chciałam dodać, że żadne zamówienie Romantyczki nie zostało zrealizowane z kilkudniowym opóźnieniem, lecz stemple zostały wysyłane w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia. Fakt ten został sprawdzony przez zespół obsługujący sklep.

Pozdrawiam serdecznie

GaleriaZośki pisze...

Gratuluję i pozdrawiam Zosia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...