Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

piątek, 10 sierpnia 2012

Zaprawiajmy...

Witajcie wakacyjnie:)
Dziś kolejny wakacyjny piątek, ruszamy zatem na naszym blogu z wyzwanie wakacyjnym ale i upamiętniającym wakacje bo:


"Na zaprawy i przepisy"

Proste prawda ?
Spójrzcie jak nasze DT poradziło sobie z tym zadaniem:

 Jutka  napisała:
"Na to wyzwanie w planach miałam zrobić etykietę na słoik jednak tak sobie myślałam i myślałam i wymyśliłam fajny PRZEPIS na życie ;) żyć optymistycznie ....oby mi i Wam tego optymizmu nie zabrakło ;)"
Powstała śliczna kartka ze stemplem Sasilli "Kwiaty 1"
 


Izuś w pysznych i słodkich klimatach. Słodki i równie pyszny przepiśnik:)
z wykorzystaniem stempla "Babeczka" Rysy


Asia3City napisała:
" Lato w pełni, po czereśniach zostało mgliste wspomnienie, zamknięte w słoikach i butelkach. Ja zimą raczyć będę się czereśniową naleweczką samodzielnie wykonaną. A żeby jeszcze milej wspominać ten słodki letni smaczek wykonałam notesik na przepisy z klimatem czereśniowym i do kompletu karteczkę recyklingową z opakowania po czekoladkach.
Wykorzytałam digi stempel Kszp - Labels 20"




Rysa zrobiła śliczny zestaw z "Ciasteczko" Oliko.



 Rudlis napisała:"Mój przepiśnik na smaczne przepisy ma dodatkowo tagi-zakładki z wykorzystaniem digi stempelka "Ramka KF " Dragon Lady. Stempel został wydłużony, ale bardziej dopasował się do kształtu taga."


 

I na ogonku ja czyli Caro78 z przepiśnikiem zrobionym z segregatora i ozdobionym stemplem Iwonki "Zapiśnik"


 
Mam nadzieję, że prace Projektantek zainspirowały Was do zabawy z nami.

Przypominam, że teraz zabawy trwają trzy tygodnie, zatem aktualnie możecie bawić się w dwóch zabawach jednocześnie.

Informacje o trwających nadal zabawach zawsze znajdziecie z boku.
Przypominamy jeszcze o kilku zasadach:
1. Nie musicie używać naszych stempelków. Pamiętajcie jednak, by przy pracy podać źrodło grafiki .
2. Aby zgłosić pracę użyjcie Inlinkza. Pamiętajcie aby link był do posta z Waszą pracą a nie całego bloga.
3. W poście podajcie linka wstecznego do naszego bloga (w przypadku jego braku prace nie będą brały udziału w losowaniu).
4. Prace muszą być NOWE, nie publikowane przed dniem wyzwania.
5. Możecie zgłaszać 3 prace.
No i...
bon oczywiście do zgarnięcia :)
 

W imieniu całego DT życzę udanego weekendu i słonka :) 

1 komentarz:

Ela 17 pisze...

Prace zrobiłam juz wczoraj ale nie mam gdzie wkleić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...