Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

wtorek, 23 kwietnia 2013

Zakładki na Dzień Ksiązki.

Witajcie wtorkowo.

Jako, że dziś czyli 23 kwietnia jest Światowy Dzień Książki postanowiłyśmy zrobić małą rozdawajkę :)
O tym za chwile teraz czas na prezent.

Mamy dla Was stempel mojego autorstwa z cytatem z książki Cień wiatru Carlosa Ruiz Zafón
Częstujcie się :)



Pora na drugą częśc rozdawajki :)
Mamy zrobione dla Was zakładki do książki. Każda osoba, która pozostawi komentarz pod tym postem od dziś do piątku oraz u każdej projektantki pod postem z zakłądką weźmie udział w losowaniu jednej z nich.
Zatem zapraszam.

Ela


Anula
 


Agnieszka


Izuś
 

Caro



Justyna

Życze udanego dnia ksiązki :)

14 komentarzy:

Justyna Skoczylas-Janowska pisze...

Wszystkie zakładki są wspaniałe, chętnie wezmę udział w zabawie, pozdrawiam:)

Urszula Jaworska pisze...

Dziękuję za piękny cytat, tym bardziej, że uwielbiam czytać Zafona! Pomysł na rozdawnictwo zakładek uważam za jak najbardziej trafiony. Ciągle mi ich za mało, więc ustawiam się w kolejce licząc na szczęśliwy los...
Pozdrawiam :)

Handmade nocą... pisze...

Uwielbiam czytać, dlatego jestem bardzo chętna na te piękne zakładki!!! Pozdrawiam!

mapowska pisze...

Świetne zakładki i cytat! :)
Też ustawiam się w kolejce :)

Irena A. Bujak (Bujaczek) pisze...

Cudne zakładki, chętnie jedną przygarnę ;)

mirosek pisze...

Śliczne zakładeczki.
Dziękuję za grafikę :)

alicja1204 pisze...

Świetne zakładki :)Super cytata:)

Jadwiga pisze...

Zakładeczki fantastyczne- bez wyjątku!!! :)

grahasil pisze...

Zakładki do książek zawsze są przydatne a zrobione ręcznie maja podwójną wartość.

Angee z Przytulnego Domu pisze...

Śmiechotki są najlepsze ;D

barbaratoja pisze...

Mnie trudno byłoby wybrać zakładkę, ślepy los wybierze ją dla mnie:-)

Czarna dama pisze...

Śliczne te zakładeczki, oczywiście chętnie się zapisuje w kolejkę, może mi się poszczęści i dostanę jakąś :)

Dziubek pisze...

Rewelacyjne! Ja też ustawiam się w kolejce:) Mamy tutaj kolejkę jak za czasów PRL-u:)

Terenia pisze...

Ja przede wszystkim bardzo dziękuję za prezent - mamy w planie wykonanie m.in zakładek na przedszkolny dobroczynny festyn dziecięcy. O festynie będę pisała na blogu. Jeżeli wykorzystam napis, oczywiście napiszę skąd pochodzi.
Z przyjemnością również wezmę udział w zabawie.
Pozdrawiam słonecznie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...