Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 29 lipca 2013

Gościnna projektantka Joanna

Witajcie.
Dzisiaj zapraszam was na spotkanie z nasza gościnna projektantką Joanną z bloga W kartkowym zaciszu. Jeśli jeszcze nie znacie jej bloga, to gorąco zachęcam. Zdradzę wam, że Asia jest mistrzynią w ręcznym robieniu kwiatków i z chęcią dzieli się swoimi zdolnościami na swoim blogu. Tylko przed wejściem zarezerwujcie sobie sporo czasu, bo nie oderwiecie się od niego tak szybko :).
A tym czasem oddaję głos Asi:

Mam na imię Asia. Od wielu lat mieszkam w Londynie z rodziną. Kartkami zainteresowałam się kilka lat temu. Na początku kupowałam kartki w sklepie i zawsze coś do nich od siebie dorysowałam (najczęściej były to kwiaty w wazonie :) albo naklejałam naklejki. Kiedy urodziła się nam córka, do każdej kupionej kartki oprócz rysowania bukietow, doklejałam zdjecie naszej corki. I tak by było pewnie do dzisiaj, gdyby nie moja siostra, która podarowała mi magazyn o kartkach. Każda strona mnie zadziwiała, a najbardziej to, że kartkowanie jest takie popularne. Siostra podpowiedziała mi również, że na pewno w internecie też cos znajdę na temat kartek i tak odkryłam filmiki na You Tube, które pochłonęły mnie na dobre pół roku. Po tym czasie zrobiłam pierwszą kartkę, taką od początku tj od wycięcia bazy. Do tej pory zaglądam do pań, których prace wtedy odkryłam (ponad pięć lat temu :) Dawn (Dwans Stamping Thoughts), Arlene (mybutterflykisses12) i Rachel (Rach0113). Potem natknęłam sie na blogi. Pierwszym blogiem, który obejrzałam był blog JaMajki :) Teraz znam już wiele blogów i zawsze chętnie je odwiedzam. Lubię różne style, lubię podziwiać je u koleżanek i samej próbowac nowych i ciekawych technik. Czasami wyjdzie, a czasami nie ale zawsze daje dużo przyjemności i odrywa od rzeczywistości :) Bardzo lubię stemple, mam dużą kolekcje stempli tradycyjnych. Nie potrafię (chociaż probuję :) kolorować stempli. Na dzisiaj wybrałam cudny stempelek 'Miś', który miałam nadzieję i niepokolorowany ładnie ozdobi pracę. Bardzo lubię digi napisy i sentencje przygotowane w ozdobnej czcionce, niekoniecznie w ramce :)
Na dziś przygotowałam 'Notecard box' pudełeczko z kartkami dla naszej córki, z digi stempelkiem 'Misiem', któremu moja siostra zmieniła kolor z czarnego na ciemnobrązowy i ciemnoszary. Misiom dokleiłam kokardę, którą zawiązałam ze sznurka woskowanego. Przygotowałam rownież dużą kartkę, na urodziny dla koleżanki naszej córki :) Misie spodobały się wszystkim :)
Dziekuję bardzo za zaproszenie :)

Serdecznie wszystkich pozdrawiam,
Asia

A teraz prace Asi z naszym Misiem :)




Pozdrawiam i miłego oglądania Asi bloga, Anula

Pamiętajcie o trwającym nadal wyzwaniu :)
 

4 komentarze:

Unknown pisze...

Jak się cieszę że pokazałas sie na naszym blogu Asieńko, uwielbiam Twoje karteczki a zwłaszcza kwiatuszki własnej roboty...

Ewa S. pisze...

To przemiły i niesamowicie zdolny gość!!! Uwielbiam prace Joasi, to jedna z moich mistrzyń.

Joanna Wiśniewska pisze...

Dziękuję jeszcze raz za zaproszenie :):) I za miłe słowa :) Pozdrawiam z nad morza :)

Arleta pisze...

wszystko jest urocze a misio jest cudny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...