Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

środa, 28 sierpnia 2013

Inspiracja Asia

Witajcie w jeden z ostatnich dni wakacji :)
Dziś nasza Asia3City pragnie zainspirować Was w męskim stylu, zatem oddaję Jej głos:

"Witam w sierpniowy poranek. Na dzisiaj przygotowałam inspirację w męskim stylu. Nie wiem jak Wy, ale z męskimi kartkami jest zawsze trudniej. Mężczyźni lubią różne naprawy, śrubki, trybiki - ich jaskinią jest garaż, warsztat itp dlatego wykorzystałam w męskiej karteczce ten digi stempelek aby nadać jej charakteru. Tło przygotowałam sama korzystając z tradycyjnych stempli trybików i zegarów, do tego odrobina taśmy papierowej i ćwieki jak śrubki. Może być dla świeżo upieczonego inżyniera, albo mechanika.

Pozdrawiam Was słonecznie "

A ja zapraszam Was na  trwającą zabawę:


oraz przypominam o naborze do DT :)


Miłego dnia :)

1 komentarz:

Unknown pisze...

Ten stempelek jest rewelacyjny!!! Teraz już nie będzie problemu z męskimi kartkami. Mi się podoba :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...