Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

sobota, 1 lutego 2014

Gościnna Projektantka Wanda

Witajcie serdecznie!


Dzisiaj zapraszam Was gorąco na spotkanie z naszym gościem: Wandą.



1. Opowiedz nam o sobie, kim jesteś.

  Witam Was serdecznie,
nazywam się Wanda Borys jestem szczęśliwą mamą dwóch dorosłych córek.
Od 3 lat prowadzę swojego bloga http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com 
gdzie pokazuję swoje prace. A wszystko zaczęło się od robótek ręcznych a to dzięki mojej mamie która mnie tego nauczyła. Cieszyłam się jak wydziergałam coś dla siebie, a potem córkom. Następnie przyszedł czas na haft krzyżykowy z pasją do dziś.

2. Jak to się stało, że wciągnął Ciebie scrapbooking.

  Scrapbooking poznałam w 2011 roku u mojej kuzynki Ady, która zaczęła robić album dla dziecka i tak się zaczęło.
Wszystkie moje umiejętności artystyczne pozwoliły mi się oddać nowej pasji.
Na początku zaczęłam robić kartki okolicznościowe dla rodziny i znajomych, założyłam bloga z pomocą córki, szukałam inspiracji w internecie czytałam i poznawałam tajniki scrapbookingu. Uwielbiam dodawać do prac koronki, sznurki, motylki, kwiatki, staram się aby prace były jak najbardziej przestrzenne. Wciąż uczę się wszystkich dziedzin twórczości, ale najbardziej lubię robić kartki. Często biorę udział w wyzwaniach blogowych  w ten sposób sprawdzam siebie.
Tworzenie prac sprawia mi ogromną radość i zadowolenie z lepszym lub gorszym efektem. Swoje umiejętności nadal rozwijam szukając nowych inspiracji.


3. Jak myślisz, jakie narzędzia są Ci najbardziej potrzebne, bez czego kompletnie byś sobie nie poradziła?

 Na pewno klej i nożyczki:)


Wanda przygotowała dla Was piękne kartki ze stempelkiem Anuli: Zakochane Ptaszki








 Więcej prac Wandy możecie oglądać na jej blogu, a my serdecznie dziękujemy Wandzie za odwiedziny na naszym blogu i przygotowanie tej pięknej inspiracji :D



2 komentarze:

Agnieszka pisze...

Jakie słodkie karteczki :)

Wanda pisze...

dziękuję bardzo że mogłam wystąpić gościnnie na blogu:)pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...