Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 3 lutego 2014

Wyniki Wyzwania Styczniowego.

Witajcie serdecznie.

Ogromnie dziękujemy Wam za wszystkie prace, które zgłosiliście do Nowego Wyzwania. Wszystkie były piękne i nasze DT miało problem z wyborem tych naj.. naj.. Tym niemniej nasz wybór padł na 4 wspaniałe prace, a są to:

Śliczny wózek, który stworzyła Kasiakq



Cudowny exploding box Mapowskiej



Piękna kartka z komodą dla maleństwa, którą zrobiła zielonaliszka


Oraz cudny wiosenny domek, jako dekoracja do nowego domu  dla koleżanki, stworzony przez Agę.


Chciałabym również wszystkie wyróżnione dziewczyny zaprosić do występów gościnnych na blogu. W związku z tym proszę Was o kontakt na maila: agnieszka@digi-scrap.pl,


Natomiast bon wędruje do:






Serdecznie wszystkim gratuluję! 



7 komentarzy:

Aga pisze...

dziękuję i gratulacje dla pozostałych dziewczyn:)

mapowska pisze...

:))) Bardzo dziękuję.
Gratuluję również innym wyróżnionym. Piękne prace!

MargoLa pisze...

Gratulacje :)

pasjabelki pisze...

ooo , ale fajnie ! wylosował mnie los !:) hurrra!

Scrap kreacje pisze...

Jejku dlaczego ja dopiero teraz zobaczyłam, że mnie tak miło wyróżniono?? A tyle razy sprawdzałam :D Dziękuję bardzo :) Bardzo mi miło i gratuluję pozostałym :D

Unknown pisze...

brawo Kasiu gratulacje i dla wszytstkich wygranych !! piken prace !!!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Strasznie się cieszę, dziękuję za wyróżnienie i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom :-) !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...