Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

niedziela, 6 kwietnia 2014

Pasje Renaty gościnnie

Witam Was nieco spóźniona, ale dzisiaj jesteśmy z kolejnym naszym gościem, a jest nią Renata.

Renaty kartka także nas zachwyciła w wyzwaniu z kolorem czerwonym.

1. Opowiedz nam o sobie.

Witajcie,jest mi niezmiernie miło gościć na blogu Digi-scrap. Mam na imię Renata .W świecie  wirtualnym znana jestem jako Pasje Renaty.Od dłuższego czasu prowadzę bloga pasjerenaty.blogspot.com.  do którego zapraszam serdecznie. Pochodzę z pięknego miasta Wrocławia.


2.      Jak to się stało, że wciągnął Ciebie scrapbooking?


Scrapbooking odkryłam parę lat temu z potrzeby zrobienia czegoś nie sztampowego,czegoś mojego.I tak przepadłam bez reszty, szlifując i udoskonalając swój warsztat pracy przez podglądanie i zaglądanie tu i  tam.   Dzisiaj scrapbooking  to moja pasja i chwile wyciszenia od codzienności.


3.      Jak myślisz, jakie narzędzia są Ci najbardziej potrzebne, bez czego kompletnie byś sobie nie poradziła?

Narzędzie bez którego bym sobie nie poradziła  to gilotyna , reszta to tylko super dodatki ułatwiające prace scraperce.


Renata przygotowała dla nas piękna inspirację z grafiką autorstwa Klaudii, którą znajdziecie tutaj


.


Renatko dziękujemy za przygotowanie pięknej inspiracji :)

1 komentarz:

mapowska pisze...

Przepiękna karteczka w świetnym klimacie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...