Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

wtorek, 20 maja 2014

Kolorowo na ślub

Witajcie w ten piękny majowy czas :) 
W tym najpiękniejszym miesiącu w roku, pełnym kwiatów i zapachów u mnie królują prace pastelowe, pełne energii i delikatnych kolorów. 
Nie inaczej jest dzisiaj. 
Przygotowałam dla Was kartkę z okazji ślubu z dwoma różowymi serduszkami. 
Ten piękny stempelek autorstwa Ivo otacza również popularny ostatnio u mnie wianuszek. 
Śliczna tekturka i do tego róże. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. :)






Cieplutko Was pozdrawiam

5 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

Śliczna i delikatna!

mapowska pisze...

Świetna kartka! Piękne delikatne kolorki!

iluszka pisze...

Świetnie wkomponowałaś digi stempel w wianuszek :) Cudna!!!

wiola_c pisze...

Przepiękna karteczka. Ślicznie wykorzystałaś ten stempelek. :)

Dorota ma kota pisze...

romantycznie, delikatnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...