Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

niedziela, 31 sierpnia 2014

Gościnnie Jola

Dzień dobry popołudniową porą.  
Dziś ostatni dzień wakacji, a my byśmy chcieli zaprosić Was na spotkanie z naszą gościnną projektantką, którą jest Jola.



Witam serdecznie,
mam na imię Jola, mieszkam nad morzem, w Gdańsku i nie wyobrażam sobie innego miejsca do życia.
Jak większość scraperek jestem żoną i matką. Do mojej rodziny należą jeszcze dwa czarne koty, które strasznie lubią przeszkadzać mi w pracy.
Scrapbookingiem zainteresowałam się jakieś dwa lata temu, poszukując pomysłu na kartki świąteczne, i od tamtej pory stał się on moim sposobem na relaks i spędzanie wolnego czasu. 
Ponad rok temu za namową córki założyłam bloga, gdzie zamieszczam swoje prace.
Jak widać jestem jeszcze nowicjuszem w świecie scrapbookingu i ciągle się uczę. Ostatnio korzystając z kursów zamieszczanych na różnych blogach zaczęłam samodzielnie robić kwiaty, próbuję również zabawy z farbami oraz mgiełkami.
Moją ulubioną formą są kartki i eksplodujące pudełka. W swoich pracach bardzo lubię używać gotowych elementów do wycinania, które coraz częściej pojawiają się na papierach do scrapbookingu. Między innymi dlatego najważniejszym narzędziem, bez którego nie mogłabym pracować, są nożyczki.
W ramach mojego gościnnego występu przygotowałam kartkę ze ślubnym stempelkiem Puchilinki, który można kupić w sklepie Digi-Scrap.pl




Dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam.

* * *

Jolu my również dziękujemy za piękną inspirację :)

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...