Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 6 października 2014

Gościnnie: Angi

Witam wszystkich poniedziałkowo i zapraszam na spotkanie z naszym gościem: Angi.



Mam na imię Ania, w wirtualnym świecie istnieję jako Angi i prowadzę bloga http://angi-style.blogspot.com/.
Jestem żoną i matką 1,5-letniej Małej Mi. Osiem godzin w ciągu dnia siedzę za biurkiem służbowo, natomiast wieczorami siadam już prywatnie przy moim domowym biureczku i oddaję się tworzeniu. Oba biurka bardzo lubię choć niewątpliwie to twórcze bardziej.
 
Odkąd pamiętam zawsze miałam umysł twórczy i duszę artysty ;) Jeszcze jako dziecko malowałam farbami, namiętnie szkicowałam, później przyszedł czas na projektowanie na papierze ubrań i szycie ubranek dla lalek Barbie młodszej siostry. Stosunkowo niedawno oddawałam się namiętnie tworzeniu dzieł na paznokciach - były to np pisanki na Wielkanoc, czy choinki na Boże Narodzenie. Do teraz pozostało mi uzależnienie od koloru na paznokciach ;)
Pierwsze kartki jakie zrobiłam, były to kartki z okazji świąt Bożego Narodzenia, które też tworzyłam w ramach zabawy z siostrą. Świat profesjonalnego scrapbookingu poznałam dzięki internetowej znajomości z DagetArt już kilka lat temu. Własnego bloga założyłam w 2011r. i dopiero wtedy poczułam się prawdziwie scrapującą osobą ;)
Tworzę głównie kartki, zwłaszcza lubię takie spersonalizowane, przygotowane specjalnie pod daną osobę, jej charakter czy zainteresowania. Lubię się też zmierzać z różnymi innymi technikami i stylami. Oddaję się także z pasją tworzeniu wszelkiego rodzaju dekoracji do domu.
 
Mojego tworzenia niewątpliwie nie wyobrażam sobie bez dobrych nożyczek i maty do cięcia. Na punkcie nożyczek mam małą obsesję, bo strasznie nie lubię, jak np mój mąż wykorzystuje je do innych czynności domowych. Akurat ta moja scrapowa para ma być zarezerwowana tylko do mojego tworzenia ;) Wszystko inne czego potrzebuję to natchnienie i czas, a wtedy z każdych dostępnych materiałów mogę coś kreatywnego stworzyć.
 
Bardzo się cieszę, że mogę wam tutaj zaprezentować moją twórczość. W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla was kartkę z bardzo pozytywnym stempelkiem Puchilinki, który możecie nabyć w sklepie Digi-Scrap. Stempelek posłużył mi do stworzenia shaker boxa - umieściłam go za delikatnymi bladoróżowymi cekinami.





 
Dziękujemy za piękną inspirację :)

2 komentarze:

Daga pisze...

Fantastyczna karteczka!!! Gratuluje wystapienia :) i dziekuje :)

Iza pisze...

Aniu jesteś żoną i matką małej Mi? Jak szampon 2 w 1 :)

Kartka piękna:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...