Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

środa, 5 listopada 2014

Były sobie kopertówki trzy.....

Witajcie!

Dzisiaj jest moja kolej na inspirację dla Was. 
Tym razem przygotowałam trzy kopertówki, ponieważ ten typ kartek uwielbiam robić "hurtem" :) Wykorzystałam papiery z bardzo wyrazistą grafiką i kolorami, więc starałam się oszczędzać w dodatkach. Dwie z prezentowanych kartek są klasycznymi kopertówkami, zszytymi z jednego arkusza papieru 30 x 30 cm, natomiast różowa jest wycięta i zszyta przez odpowiednie skrócenie papieru. Taki mały "eksperyment" ;-) 
Najbardziej zadowolona chyba jestem z niebieskiej kartki. A która kartka będzie Waszą faworytką ?

Wykorzystałam digi-stemple: okrągły - "Życzę Ci" oraz podwójnie wycinany - "Ramka pismo". Możecie je kupić w naszym sklepiku.
















Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

Tina J pisze...

Śliczne kopertówki, motyw drewna zachwyca:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...