Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

wtorek, 2 czerwca 2015

Koszyczki na Dzień Mamy

Witam pięknie
Za nami już Dzień Mamy i  ja  tej okazji chciałam pokazać prezent dla mam a mianowicie ...
.... koszyczek...a raczej kilka.

Papier do origami różni się znacznie od scrapowego ale ja dałam rade.
Jedna podstawowa zasada papier może być gruby, wszystko zależy od naszego zaginania (bigowania), a mianowicie nie należy mocno zaznaczać miejsc bigowania.

Koszyczki są udekorowane , można do nich spokojnie nasypać cukierków lub może posłuzyć jako pudełko na prezent.
 Wykorzystałam przy wszystkich 4 pudełkach 
stempelek na dzień mamy.





a o to ten stempelek:

http://www.digi-scrap.pl/index.php/produkt/26-maj-digiscrap16

Pozdrawiam 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...