Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

środa, 19 sierpnia 2015

Wyniki Lipcowe

Witajcie!

Na początku chciałabym podziękować gorąco Grejsi za czas, który była w DT Digi-Scrap. Grejsi była z nami bardzo długo, inspirowała nas i mam nadzieję, że Was również, wspaniałymi pracami. Dziękuje Ci Grażynko!


W lipcu nasze ślubne wyzwanie cieszyło się bardzo dużą popularnością. Zgłosiłyście ich niesamowicie dużo. Wszystkie prace były piękne, ale wyróżniłyśmy ich tylko 5. Uwierzcie mi, że wybór był trudny, bo każda projektantka miała innego faworyta :) Udało nam się jednak wybrać najpiękniejsze z pięknych:


















Serdecznie gratuluję wszystkim wyróżnionym.



Bon wędruje do: 



W celu realizacji bonu proszę o kontakt mailowy:
sklep@digi-scrap.pl




***

Z naszą mapką bawiło się 11 osób. Cieszymy się, że chciałyście podjąć nasze wyzwanie i z mapką wyróżniłyśmy 3 osoby:










Do udziału w naszej kolejnej mapkowej zabawie chcielibyśmy zaprosić:


Edzias

Bardzo Ciebie proszę o kontakt e-mail: agnieszka@digi-scrap.pl


Na koniec jeszcze raz gratuluję wszystkim wyróżnionym a naszych czytelników zapraszam do odwiedzenia osób, których prace zamieściliśmy w dzisiejszym poście :)




8 komentarzy:

kartkadopolski pisze...

Dziękuje bardzo za wyróżnienie ❤😊

agnieszkapasjonata pisze...

Ależ mi miło i to podwójnie! Dziękuję bardzo i gratuluję Dziewczynom!

Edzias pisze...

Ja również dziękuję bardzo za wyróżnienie, gratuluje pozostałym koleżankom.

Retro Wariacje pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Radocha ogromna :) Gratulacje wszystkim innym Wyróżnionym Twórczyniom :).

Koraliki Beaty pisze...

gratuluję wygranym

carta cartolina! pisze...

o, ja również dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam serdecznie!

Ewa S. pisze...

I ja najserdeczniej dziękuję zespołowi, a dziewczynom równie serdecznie gratuluję:)))!!!

artygoni pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie. To moja pierwsza jakakolwiek wygrana w wyzwaniu dlatego tym bardziej mi niezmiernie miło.
Jejku! Jaka jestem szczęśliwa :
Serdecznie gratuluję wszystkim wyróżnionym i wygranej!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...