Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Gościnny projektant

Witajcie. Dzisiaj gościmy w swych progach płeć męską :). Niewielu jest takich, co potrafią wyczarować cuda z papieru. Zobaczcie co o sobie mówi nasz gość.



"Mam na imię Dawid, w sieci znany jako tengel27. Mieszkam w małej wiosce w zachodniopomorskim. Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam. To hobby zaszczepiła mi moja mama ucząc mnie haftu i robienia na szydełku. Długo były to jedyne techniki w jakich coś robiłem. Około 2005 roku roku w moim domu pojawił się internet i tak znalazłem się w wirtualnym świecie. Z czasem zacząłem pisać bloga i poznawać nowe techniki. Pierwszą taką była technika pergaminowa. To były moje pierwsze kartki i tak szukając czegoś w sieci trafiłem na scrapbooking. Zacząłem pierwsze próby i to było jak ruchome piaski - wciągało coraz bardziej. Jest to coś co lubię i co pozwala mi odpocząć po dniu pracy. Jest to czysty relaks i niesamowita zabawa.
Czy mam guru? Jest mnóstwo dziewczyn, które robią niewiarygodne rzeczy, więc ciężko wybrać kogoś konkretnego. Od zawsze podziwiałem prace Finnabair i Cynki. Chyba nigdy nie zrobiłbym niczego tak rewelacyjnego. Ponadto bardzo lubię podglądać twórczość Karoli, Enczy, Brises, Asicy i wielu innych scraperek.
W swoich pracach zazwyczaj używam stempli fizycznych, jednak od pewnego czasu polubiłem wygodę digi stempli. Najczęściej są to stemple do kolorowania i napisy."



Serdecznie dziękujemy Dawidowi za przyjęcie naszego zaproszenia oraz za przedstawienie nam swojej osoby.

2 komentarze:

Grejsi pisze...

Miło jest oglądać prace FACETÓW :) Podziwiam perfekcyjne kolorowanie! Świetna karteczka!

Arleta pisze...

świetna praca kolegi kolorki świetne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...