Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

sobota, 22 czerwca 2013

Inspiracja Oliwki

Dzisiaj zachęci Was do pracy z naszymi stempelkami Oliwka. Oddaję jej głos:
"Zrobiłam kartkę-sowę dla mojego kuzyna z okazji jego 6-tych urodzin :) Postanowiłam jeszcze dorobić sowie urodzinową czapeczkę ;) Skorzystałam z szablonu Kszp39.
Mam nadzieję, że się spodoba!"



 Pamiętajcie o naszym wyzwaniu Koniec roku szkolnego, które trwa do 4 lipca 2013r.

I jeszcze jedna informacja w ramach przypomnienia. 
Mamy dla Was przygotowaną paczuszkę stempli 


W okresie od 15 czerwca do 15 lipca 2013 roku   możesz otrzymać ten zestaw Gratis.
Wystarczy, że kupisz w naszym sklepie digi stempelki na kwotę 30 zł, a my do zamówienia dorzucimy ten piękny zestaw. Zestaw jest warty ok 34 zł.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...