Szukamy sponsorów. Jeżeli chcesz sponsorować nasze wyzwania prosimy o kontakt:
Agnieszka@digi-scrap.pl

Lubią Nas:

Translate!

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Nasz DT

 Inspirować do pracy z digi stemplami będą Was:





Od prawie 2 lat zakochana w scrapbookingu, żona dla jednego męża, matka dla Jasia i Jagody. Założycielka polskiej galerii/sklepu z digi stemplami, która w ciągu 6 lat spróbowała prawie każdej techniki rękodzielniczej.







Mama,żona, pasjonatka scrapbookingu i decoupage. Miłośniczka lawendy i impresjonistów. 






Z zawodu bibliotekarka, po godzinach żona i matka. Swoją przygodę z papierem zaczęłam w 2008 roku. Największą przyjemność sprawia mi tworzenie drobnych upominków dla znajomych i rodziny.







Mam na imię Karolina i jestem szczęśliwą mamą Tomasza (1,5 roku) i żoną swojego Węża.
Troszkę szaloną istotą zauroczoną światem, która posiada w sobie dużą dawkę sceptycyzmu.
Zawsze uważam, że można lepiej, szybciej i prościej. Staram się cieszyć każdą chwilą i małymi rzeczami bo tylko one tak naprawdę się liczą .








Marzycielka i romantyczka. Kobieta z głową pełną pomysłów i uśmiechem od ucha do ucha. Uwielbiam góry, kolor turkusowy i czekoladę z bitą śmietaną. Zakochana w swoim mężu, w Holandii i scrapbookingu... Scrapbookingiem zafascynowałam się ponad rok temu, zaczęło się od zrobienia kartki urodzinowej i tak już zostało. Nie mam swojego jednego ulubionego stylu, lubię mieszać różne formy, różne techniki i różne wyzwania. Jednak w moich pracach można zauważyć sporo elementów retro i kwiatków, które po prostu uwielbiam :) Tworzenie to dla mnie odskocznia od pędzącego coraz szybciej świata, to moja pasja i niech tak pozostanie...







Witam.
Mam na imię Kaśka. Jestem szczęśliwą żoną i matką dwóch kochanych urwisków: Wiktorka i Oskarka. Z natury trochę zwariowana, czasem roztargniona, niepoprawna romantyczka mająca bzika na punkcie poezji śpiewanej.
Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się we wrześniu 2010. Od tamtej chwili stał się on bardzo ważnym elementem w moim życiu. Dzięki niemu mogę zaspakajać swoje potrzeby tworzenia, realizować pomysły, których mam całą masę.
Scrapuję codziennie, często nocami, gdyż nie potrafię się oderwać od prac.
Najlepiej czuję się w klimatach vintage i ślubnej tematyce, chociaż nie trzymam się ich kurczowo.
 Nie wyobrażam sobie scrapowania bez papierów, tuszów, stempli i kwiatów, które zazwyczaj sama robię. Jestem też trochę gadżeciarą a ostatnio bardzo lubię wszelkie media i eksperymenty z nimi.
Cieszę się ogromnie, że mogłam dołączyć do DT Digi Scrap.pl. W ten sposób spełniło się jedno z moich marzeń.






Zakochana w tkaninkach, filcaczkach, papierkach oraz drewienkach marzycielka wiecznie bujająca w obłokach. Lubię bez, konwalie, jaśmin, frezje, księżyc, mgłę i świetliki. Craftowanie w moim życiu obecne jest od zawsze. Kiedyś była masa solna, robienie kartek, szycie maskotek. W 2006 roku pojawiła się biżuteria i decoupage, dwa lata później scrapbooking, potem filcowanie i powrót do szycia. Uwielbiam tworzyć, jest to moja mała odskocznia od szarej rzeczywistości.






Agnieszka Ruszkiewicz-Kocik - jestem żoną i mamą, pracuję jako psycholog z dziećmi i młodzieżą oraz uczę języka angielskiego. Scrapbookingiem zainteresowałam sie podczas ciąży a właściwie w okresie urlopu wychowawczego - przeglądając internet natknęłam się na piękne kartki i prace innych scraperek i tak sie zaczęła moja przygoda z papierem. Bloga prowadze od lipca 2010 roku - tworzę pod pseudonimem pro-self. Moje prace to głównie kartki ale również przepiśniki i notesy. Uwielbiam styl vintage - cały czas zgłębiam jego tajniki a także styl shabby chic. Kocham stempelki, zarówno te gumowe i sulikonowe jak i digi :) dlatego niezmiernie się cieszę, że moge dołączyć do zespołu digi.scrap.

*   *   *
Mam nadzieję, że wspólnie zainspirujemy Was do korzystania z digi stempli i wspaniałej zabawy :)
A już 15 kwietnia wyniki candy a wraz z nimi rusza nasze pierwsze wyzwanie.






5 komentarzy:

vvia pisze...

wow, jaki zacny skład:) będzie się działo :)

Rybiooka pisze...

:) Same znajome twarze- witajcie dziewczyny !!!

jolagg pisze...

o rany... same znajome twarzyczki i nicki... pozdrawiam

Unknown pisze...

Witam. Ja się ogromnie cieszę, że będę mogła się wyżywać twórczo przy pomocy Waszych cudownych Digi Stempli.

iwonakra3 pisze...

Witam dziewczyny!!!Super widziec znajome twarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...